مدیران و مسئولان حق ندارند از کالاهای خارجی استفاده کنند/ انتقاد امام جمعه طبس از سخنان رئیس‌جمهور در جمع نیروهای انتظامی

امام جمعه طبس گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی باید ما نیز کالاهای تولید داخلی استفاده کنیم و همان گونه که ایشان فرمودند مدیران و مسئولان حق ندارند از کالاهای خارجی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی طبس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم، امام جمعه طبس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، به بیان توضیحاتی درباره ولادت امیرالمؤمنین علی (ع) پرداخته و نام علی (ع) را دارای ارزش و اعتباری خاص دانست و از مردم خواست تا نام‌های مناسبی را برای فرزندانشان انتخاب کنند.

امام جمعه طبس شخصیت امام علی (ع) را بسیار بزرگ دانست و از اقرار بسیاری از نویسندگان و بزرگان تمامی مذاهب و ادیان به بزرگی و عظمت شخصیت امیرالمؤمنین علی (ع) اشاره کرد و افزود: باید به پدر و مادرانمان دعا کنیم و خدا را شاکر باشیم که ما را شیعه علی‌بن ابی‌طالب (ع) قرار داده است.

وی به بررسی ابعاد اهمیت وجود امام علی (ع) پرداخته و این اهمیت را به خاطر عدالت دانست و گفت: ارسال انبیاء و کتب برای اجرای عدالت در جامعه بوده است و امیرالمؤمنین(ع) برای اجرای عدالت دقت و تلاش بسیار زیادی نمودند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم ادامه داد: ما اگر پیرو واقعی امام علی (ع) هستیم باید عدالت را به معنی صحیح و واقعی در اموراتمان اجرا کنیم.

امام جمعه طبس به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: بر اساس فرمایشات ایشان پلیس باید عدالت را مد نظر قرار دهد.

وی افزود: بر اساس فرمایش معظم‌له در راستای اقتصاد مقاومتی باید ما نیز کالاهای تولید داخلی استفاده کنیم و همان گونه که ایشان فرمودند مدیران و مسئولان حق ندارند از کالاهای خارجی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم با توجه به سالروز کار و کارگر از کارفرمایان و مسئولان خواست تا حق کارگران را در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها بدهند و طوری عمل ننمایند که باعث رنجش خاطر کارگران شود.

وی همچنین از کارگران خواست تا کارشان را درست و به جا انجام دهند و در کارشان کم‌کاری و کوتاهی نداشته باشند.

امام جمعه طبس افزود: بعضی از مسئولان علی‌رغم این که مورد حمایت هستند باید مواظب صحبت‌هایشان باشند که خدای نکرده مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور محترم در جمع نیروهای انتظامی صحبت‌هایی را داشتند که باید مواظب باشند تا در صحبت‌هایشان مشکلی وجود نداشته باشد و این جمله ایشان که نیروی انتظامی مسئول اجرای قوانین اسلام نیست این خیلی حرف نادرستی است زیرا هر مسلمانی موظف است دستورات الهی و اسلامی را انجام دهند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم به شکست سعودی‌ها در یمن اشاره کرده و افزود: در همین جنگ چند روز ۱۳۰۰ کشته و ۳۰۶۵ زخمی بر جای گذاشت و بیش از ۲۰۰ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

وی افزود: شما هم اکنون شاهد هستید که آنها در بین خودشان درگیر هستند و تغییرات گذشته در این کشور نشان از همین اختلافات است.

سالروز شهادت حضرت زینب (س)، سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم، روز عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، سالروز تغییر قبله از بیت القدس به کعبه، آغاز فصل اعتکاف، از دیگر مناسبت هایی بود که امام جمعه طبس به آنها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =