پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با نگاه ویژه به حرفه‌آموزی منجر به کارآفرینی می‌شود

فرماندار ویژه طبس در بازدید از مجتمع فرهنگی-تربیتی حضرت مهدی (عج) وابسته به کمیته امداد، آموزش‌های ارائه شده در این مجتمع را بسیار کاربردی دانست و گفت: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان با نگاه وی‍‍‍‍ژه حرفه آموزی و کسب مهارت های زندگی منجر به کارآفرینی و تقویت اقتصاد خانواده های تحت حمایت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، احمد رفیعی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس گفت: مجتمع فرهنگی-تربیتی حضرت مهدی (عج) همه ساله با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و افزایش آموزه های دینی، معنوی، هنری و مهارت‌های شغلی و کارآفرینی اقدام به برگزاری کلاس‌های متنوع می‌نماید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس مهدی اخوان صفار در جمع سایر مسئولان ،مربیان و دانش آموزان مجتمع برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و انجام فعالیت‌های فرهنگی و حمایت را امری بسیار ارزشمند تلقی نمود.

وی در ادامه آموزش‌های ارائه شده در این مجتمع را بسیار کاربردی دانست و گفت: پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با نگاه وی‍‍‍‍ژه حرفه آموزی و کسب مهارت‌های زندگی منجر به کارآفرینی و تقویت اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت خواهد شد.

طی این دیدار از تولیدات و هنرهای دستی دانش آموزان دختر بازدید به عمل آمد و شهردار طبس با اشاره به برنامه‌های خود جهت استفاده محصولات بومی شهرستان قول خریداری مستمر از این محصولات را داد.

گفتنی است کلاس های قرآن، سبک زندگی دینی، کامپیوتر، نقاشی، ورزش، طراحی روی پارچه، جواهردوزی، ربان دوزی، عکاسی، پرورش قارچ و… با حضور ۳۹۰ عضو مجتمع در حال برگزاری است.
عکس:

IMG_4386

IMG_4389

IMG_4392

IMG_4397

IMG_4407

IMG_4378

IMG_4408

IMG_4472

دیدگاهی در “پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با نگاه ویژه به حرفه‌آموزی منجر به کارآفرینی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =