۴٩٣ نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت در طبس شرکت می‌کنند

چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعه ٢٢ آبان ٩۴، همزمان با سراسرکشور، در شهرستان طبس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،جمعه ٢٢ آبان ٩۴،همزمان با سراسرکشور ،در شهرستان طبس نیز برگزار می شود.

در این آزمون ۴٩٣ نفراز قرآن آموزان طبسی در ١۶ رشته شامل حفظ یک تا سی جزء، مفاهیم، تدبر، نهج البلاغه با یکدیگربه رقابت خواهند پرداخت.

چهاردهمین دوره آزمون قرآن وعترت درشهرستان طبس در دو حوزه امتحانی شهر طبس  و بخش دستگردان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وموسسات فرهنگی قرآن و عترت شمیم معرفت گلشن طبس و منهاج عشق آباد و حیات طیبه برگزارخواهد شد.

شایان ذکر است  در پایان به پذیرفته شدگان در این آزمون علاوه براعطاء گواهی نامه پایان دوره آموزش عمومی قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به قید قرعه کمک هزینه سفر عمره ،عتبات عالیات و مشهد مقدس به نفرات برگزیده اهداء خواهد شد.

این آزمون ساعت ٨صبح برای رشته های حفظ و ١٠:٣٠برای سایر رشته ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس برگزار خواهد شد و قرآن آموزان بخش دستگردان در محل موسسه قرآنی منهاج عشق آباد جهت آزمون شرکت خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =