تا زمانی که در خط ولایت و اسلام باشیم، عزیز خواهیم بود

حجت الاسلام تیرگانی گفت: تازمانی که در خط ولایت و اسلام باشیم، عزیز خواهیم بود ولی اگر از این خط خارج شدیم شکست خواهیم خورد و ذلیل خواهیم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس، طی سخنانی در یادواره شهید ابوالقاسم الله یار زاده در روستای پیکوه گفت: امروز دشمن به فکر نفوذ است ولی متاسفانه بعضی‌ها در خوابند.

حجت الاسلام  تیرگانی اظهار داشت: تا زمانی که در خط ولایت و اسلام باشیم، عزیز خواهیم بود ولی اگر از این خط خارج شدیم شکست خواهیم خورد و ذلیل خواهیم شد، ما نباید خودمان را ارزان بفروشیم، باید راه راست را ادامه بدهیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروزه راه راست راه ولایت است و باید ما با یک اشاره رهبری وارد جبهه شویم و مانند قضیه فتنه ۸۸ نشود که رهبری در تیر ماه کمک خواست ولی ما زمانی که پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند، در ۹ دی بیدار شدیم.

وی در ادامه افزود: ما باید از دیگر کشور‌های همسایه که فرش قرمز برای دشمن پهن کرده‌اند و به چه روزی افتاده‌اند عبرت بگیریم و این راه را ادامه ندهیم چون آنها از این راه خارج شده‌اند.

حجت الاسلام تیرگانی ضمن اشاره به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌گویند باید اولویت ما اقتصاد مقاومتی باشد ولی متاسفانه بعضی‌ها این اقتصاد را در اولویت دوم قرار داده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با خانواده گفت: زن باید در زندگی سه خصلت داشته باشد، غرور، بخل و ترسو بودن، زن باید در حجاب و ارتباط با نامحرم غرور داشته باشد، زن باید در مال همسر خود بخیل باشد یعنی بدون اجازه او چیزی نخرد و در مقابل همسر خود ترسو باشد تا در خانه دو مدیر به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 18 =