امام جمعه طبس: تفکر بسیجی برخاسته از روایات اسلامی است

امام جمعه طبس با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: جهاد باعث دوام دین و اجر جهادگر هم بهشت است و تفکر بسیجی برخاسته از این روایت است.

یه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان​ مقدم صبح امروز(پنج‌شنبه) در دیدار فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیجیان گفت: جهاد همراه با شجاعت است و در یک مرحله متوقف نمی شود و در هر زمینه ای که نیاز باشد تکرار می شود.

وی ادامه داد: نتیجه آن نیکی، بشارت و سربلندی در دنیا و آخرت است و پاداش فرد جهاد گر بهشت و تفکر بسیجی هم برخاسته از همین روایت است.

وی یادآور شد: دشمنان به خاطر تفکر بسیجی است که از ایران ترس دارند و امروزه دلیل اصلی دشمن انرژی هسته ای نیست بلکه همین تفکر بسیجی است که این تفکر امروزه علاوه بر کشور های اسلامی به کشور های غیر اسلامی هم راه یافته است و به لطف خدا تفکر بسیجی روز به روز عمیق تر و بیشتر در دنیا نفوذ می کند.

وی افزود: طبق دستور امام راحل باید به بسیج احترام گذاشت و برای بسیج جایگاهی قائل شد و بی توجهی به این نهاد و بسیجی عذاب آخرت را به دنبال دارد.

وی در دیدار با فرماندهان نظامی، انتظامی، بسیجیان​ ​و مسئولان ادارات به مناسبت هفته بسیج اضافه کرد: یکی از اقدامات موثر حضرت امام(ره) در کنار هزاران اقدام موثر دیگر تشکیل بسیج بود، بسیج در جنگ و عرصه های اقتصادی و فرهنگی و… کارهای زیادی را انجام داده است.

امام جمعه طبس یادآور شد: اساس کار ما باید با محور ولایت باشد و برای تعمیق تفکر بسیجی و تقویت همدلی و همزبانی توصیه می کنم که این هفته در برنامه های بسیج حضور فعال داشته باشید.

وی افزود: امروزه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید داخلی و خود کفایی در زمینه های مختلف باید به تفکر بسیج عمل کنیم تا به نتیجه برسیم.

پنجم آذر روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده و این نهاد مردمی به فرمان حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۸تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =