دهه کرامت‌ رضوی فرصتی برای تعمیق باورهای اسلامی است

دهه کرامت‌ رضوی فرصتی برای تعمیق باورهای اسلامی است

 طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، محمد علی عبدالله‌زاده با اشاره به محتوای غنی ارائه شده در جشن‌های میلاد رضوی در دهه کرامت افزود: این دهه که از میلاد کریمه اهل‌بیت(س) تا میلاد با شکوه حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد می‌تواند در تعمیق باورهای شیعیان نسبت به ائمه اطهار داشته باشد.

وی برگزاری این جشن‌ها در دهه کرامت رضوی را بسیار مؤثر دانست و عنوان کرد: این جشن‌ها باید با موضوعیت سیره، روش و شخصیت علمی حضرت رضا(ع) به طور فراگیر برگزار می‌شود.

عبدالله‌زاده با اشاره به خیر و برکتی که شامل حال مردم و کشور اسلامی ایران به واسطه وجود حضرت رضا(ع) شده است اضافه کرد: در زندگی انسان‌ها هم بعد معنوی و هم مادی باید مورد توجه قرار بگیرد و نیاز هر دو بعد باید مرتفع شود و حرم مطهر می‌تواند به عنوان کانون توجه عموم مردم و جوانان پاسخگوی این نیازها باشد.

وی‌ شخصیت علمی حضرت‌رضا(ع) را بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: حضرت‌رضا(ع) با‌ شرکت در مناظره‌ها و جلسات علمی که با حضور اندیشمندان آن زمان برگزار می‌شد با پاسخگویی کامل به شبهات در تمام مجالس علمی، محکم و با استدلال سخن گفتند که در پی برگزاری این جلسات بزرگان آن زمان اقرار به علم بی نهایت حضرت رضا(ع) می‌کردند.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان با اشاره به برنامه‌های طراحی شده دشمنان اذعان کرد: یکی از بهترین راهکارهایی که می‌توان در مقابل توطئه‌های دشمنان استفاده کرد، ابلاغ بیانات حضرت‌رضا(ع) در قالب‌های روزآمد به مشتاقان حضرت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =