ولایت فقیه موجب برکت جمهوری اسلامی شده است

ولایت فقیه موجب برکت جمهوری اسلامی شده است

طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در جمع مردم طبس در محل آستان مبارک امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، درباره موضوع «برکت» سخن گفت و اظهار داشت: در دنیا نیز بهشتی کوچک وجود دارد که قبل از رسیدن به بهشت بزرگ الهی، می‌توان از آن بهره برد که باور کردن و خرید بهشت دنیایی اعتقاد و باور می‌خواهد.

وی بهشت دنیایی را مفهومی به نام «برکت» معرفی و خاطرنشان کرد: تقوا، شهادت در راه خدا، نیت پاک، از خود گذشتگی، خوش خلقی و… از عوامل برکت است.

مسئول اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به بیان مصادیقی برای افزایش برکت پرداخت و گفت: مثلاً با کمک کردن و سهل گرفتن به محرومان و فقرا می‌توانیم به وضعیت اقتصادی زندگی خود برکت دهیم.

وی یادآور شد: کشور آمریکا علی‌رغم زورگویی‌ها و چپاول و غارت بسیاری از کشور اما از نظر سیاسی و اقتصادی در مقایسه با ۳۰ سال گذشته ضعیف‌تر شده و در مقابل، کشور ایران به نسبت ۳۰ سال قبل قدرت بیشتری یافته که این از اثرهای برکت است.

پناهیان تصریح کرد: وجود ولایت فقیه و حمایت و پشتیبانی مردم از ولایت، موجب شده تا خداوند متعال به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برکت بخشد، به طوری که امروز آمریکا از نظر سرعت رشد علمی حداقل ۱۳ پله از ایران عقب‌تر است.

پیش از سخنرانی مسئول اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حسن فروزان معاون فرهنگی مؤسسه آستان مبارک امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس کاشمر طی سخنانی، ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان، از حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان خواست تا درخواست و دعوت مردم طبس مبنی بر حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شهر را به اطلاع ایشان برساند.

عکسهای مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =