۲۳۰ نفر از زنان بسیجی روستاهای فهالنج و کریت پای پیاده به طبس آمدند

کاروان پیاده رهروان ولایت، خواهران بسیجی روستاهای فهالنج و کریت برای عرض تسلیت به برادر بزرگوار امام هشتم شیعیان، حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) پای پیاده به طبس آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، ۲۳۰ نفر از زنان بسیجی دو روستای فهالنج و کریت طبس در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) پای پیاده به سمت طبس حرکت کردند.

کاروان پیاده رهروان ولایت، برای عرض تسلیت به برادر بزرگوار امام هشتم شیعیان، حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و نشان دادن ارادت خود به خاندان ولایت، مسیر ۲۵ کیلومتری تا طبس را پیاده طی کردند.

این کاروان که در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز از روستاهای خود حرکت کردند پس از شش ساعت پیاده روی دقایقی قبل از اذان مغرب، در ساعت ۴:۴۰ بعد از ظهر به آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) رسیدند.

گفتنی است ورود این کاروان پیاده، با ورود دادستان کل کشور که قرار بود برای سخنرانی به آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) برسد، همزمان شد و ایشان دقایقی را به ایراد سخن پرداخت.

خانم جعفری، مسئول کاروان پیاده خواهران بسیجی روستای فهالنج هدف از این پیاده روی شش ساعته را عرض تسلیت به برادر امام رضا (ع) عنوان کرد و گفت: تنها عشق به اهل بیت و محبت خاندان پیامبر می‌تواند باعث شود که شخصی در این هوای سرد و با حضور کودکان خردسال، این مسیر طولانی را پای پیاده طی کند.

به گفته وی ۱۱۰ نفر از روستای فهالنج در این پیاده روی شرکت کردند.

خانم محمدی، مسئول بسیج روستای کریت نیز با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از این کاروان پیاده از کریت بوده اند افزود: این پیاده روی اهمیت بسیاری دارد و باعث آمادگی روحی و عرفانی افراد میشود.

مسئولین این کاروان، ابراز امیدواری کردند که سال آینده با همین کاروان پای پیاده به پابوس امام رضا (ع) بروند.

814716319_49254

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =