پژوهشگر طبسی در فهرست پراستنادترین نویسنده های ۲۰۱۵ /+عکس

پژوهشگر و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و فرزند طبس به عنوان یکی از پراستنادترین نویسنده های ۲۰۱۵ میلادی در حوزه شیمی معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، معاون پژوهشی وفناوری این دانشگاه گفت: موسسه ISI، مقاله «مجید قشنگ» استادیار دانشکده مهندسی هسته ای و علوم پایه این واحد دانشگاهی را که در یک مجله بین المللی شیمی در بازه زمانی دو ماهه دوم سال میلادی گذشته چاپ شد را به عنوان یکی از پر استنادترین مقاله ها در حوزه علوم شیمی در جهان معرفی کرد.

«رضا ابراهیمی» افزود: مقاله ای دیگر از این عضو هیئت علمی در مجله علمی اعتباری شیمی آلی منتشر شده که به عنوان پراستنادترین مقاله در بازه زمانی سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در حوزه علوم شیمی معرفی شده است.

از «مجید قشنگ» تاکنون ۱۰۷ مقاله در مجله های معتبر بین المللی و ISI و ۲۵ مقاله در کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی منتشر شده است و داوری ۳۰۰ عنوان مقاله مجله های معتبر بین المللی حوزه شیمی از دیگر فعالیت های علمی این پژوهشگر است.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار ما خود را فرزند روستای اسفندیار طبس معرفی کرد که از ۴سال قبل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد استخدام شده و در رشته شیمی آلی دانشگاه سیستان وبلوچستان مدرک دکترا دارد.

وی که عضو تحریریه چند مجله بین المللی است، گفت: مقاله خاصی هنوز جزو آثار کاربردی معرفی نشده اما در زمینه ترکیبات دارویی برای درمان انواع بیماری ها اقدام هایی در دست انجام دارم.

وی درباره پژوهش و کار در خراسان جنوبی پاسخ داد: چندان در این زمینه فعال نبوده ام زیرا از درخواست همکاری من در دانشگاه های خراسان جنوبی استقبال نشد اما برای کار در استان و ادامه تحقیقات آمادگی دارم.

وی تحقیقات ابتدایی در مورد برخی داروهای گیاهی استان مانند آنغوزه، زیره و غیره را انجام داده که به گفته خودش هنوز به مرحله گزارش نرسیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاهی در “پژوهشگر طبسی در فهرست پراستنادترین نویسنده های ۲۰۱۵ /+عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نوزده =