برنامه سعودی، امارات، بحرین، سیا و موساد برای ترور نصرالله

یک شبکه عرب‌زبان به نقل از منابع آگاه اعلام کرد پس از سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله، دستگاه‌های اطلاعاتی عربستان، امارات، بحرین و همچنین سیا و موساد تصمیم به برنامه ریزی برای ترور وی گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  طبس به نقل از مهر،شبکه یمنی المسیره به نقل از منابع آگاه از برنامه ریزی دستگاه های اطلاعاتی عربستان، امارات، بحرین و همچنین سازمان های سیا و موساد برای ترور سید حسن نصرالله خبر دادند.

بر اساس این گزارش، این تصمیم پس از سخنرانی روز گذشته دبیرکل حزب الله لبنان که در آن به شدت بر آل سعود و سیاست های آن در منطقه تاخته بود، اتخاذ شد.

منابع آگاه به المسیره گفته اند: در حال حاضر مقامات سعودی به شدت از اظهارات اخیر سید حسن نصرالله خشمگین هستند به طوریکه دستگاه اطلاعاتی این رژیم به دستور مستقیم ملک سلمان، نام سید حسن نصرالله را اولویت اول لیست کسانی که باید هرچه سریعتر ترور شوند، قرار داده است.

این منابع افزودند: به منظور تحقق این هدف (ترور دبیرکل حزب الله) لبنان دستگاه های اطلاعاتی عربستان، بحرین، امارات و همچنین سازمان های سیا و موساد اتاق عملیات مشترکی را تشکیل داده اند.

مسئولیت اصلی اعضای اتاق عملیات علیه سید حسن نصرالله، جمع آوری اطلاعات لازم و هماهنگی با یکدیگر برای ترور وی است.

گفتنی است، سید حسن نصرالله روز گذشته طی سخنرانی ضمن محکومیت شدید اعدام علامه شیخ نمر النمر توسط آل سعود تصریح کرده بود: خاندان سفاک، ظالم و غارتگر آل سعود، سرزمین شبه جزیره عربستان را به اشغال خود درآورده و بر ملت آن ظلم می کنند. وی همچنین گفته بود: آل سعود با اعدام شیخ نمر از چهره تروریستی ـ تکفیری خود پرده برداشت.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تصریح کرده بود: کتاب هایی که در مدارس سعودی تدریس می شود، درست همان چیزی است که توسط داعش تعلیم داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =