«کوچه بی نام» در سینما فرهنگ طبس اکران می‌شود

فیلم سینمایی «کوچه بی نام » به مدت دو هفته ، در سینما فرهنگ طبس اکران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، فیلم سینمایی «کوچه بی نام » از امشب، یکشنبه ۲۳خرداد ۹۵ در سینما فرهنگ به روی پرده می رود.

به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، ساعت اکران فیلم ۲۱ و ۳۰ دقیقه هر شب، به جز ایام لیالی قدر خواهد بود.

این فیلم داستان دو خانواده در کوچه «شهید بی‌نام» است که جایی در جنوب شهر زندگی می‌کنند.

آن‌ها دچار معضل بزرگی در درون خود می‌شوند و حاج مهدی که معتمد خانواده و محله است، راه را در تعامل در درون خانواده می‌داند اما این تمام ماجرا نیست.

در این فیلم فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، امیر آقایی، علیرضا استادی، فرخنده فرمانی زاده، حمیدرضا محمدی، پروین ملکی، علیرضا علویان، نیوشا جهانی، حسام رحیمی منش ایفای نقش می‌کنند.

فروش بلیط نیم ساعت قبل از اکران فیلم در محل سینما انجام می‌شود.

3 دیدگاه دربارهٔ ««کوچه بی نام» در سینما فرهنگ طبس اکران می‌شود;

  1. دوست عزیز آقا محمد فیلم بله مشکل داره این فیلم در جنبه اجتماعی است یه خانواده رو نشون میده که دارای مشکلاتی هستند و براشون ایجاد می شه که همگی حول محور “صیغه” میچرخه که پدر خانواده به دلایلی صیغه انجام داده که وبه گونه ای صیغه رو عامل از هم پاشیدگی خانواده میدونه و این عمل شرعی رو داره منکوب می کنه که به ظاهر داره آسیب شناسی میکنه؛ سال گذشته هم در نشست رسانه ای این فیلم کارگردان اثر از پرسش اینکه فیلم صیغه رو سرکوب میکنه طفره رفت ولی خانم باران کوثری قبول داشت این فیلم با این محوریتی که گفتم هست و گفت که حاضره در هر فیلمی با این عنوان که صیغه رو منکوب و بد بدونه بازی کنه. یکم درباره نقدهای فیلم بخونین. تشکر

  2. نمیدونم چرا هر چی فیلم مشکل داره طبس پخش میشه ۵۰ کیلو آلبالو اکرانش تو سینماها متوقف شد چرا این رو گذاشتین اکران فیلم بهتری دیگه نبود…

    1. باسلام. مگه فیلم رو دیدین که میگین مشکل داره؟!
      شما کلا دیدتون مشکل داره نه فیلم ها!!
      همین که اول با سلام شروع نکردی خود گویای احترام و ادب شماست!
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =