مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در طبس برگزار شد

حجت الاسلام بابایی در مراسم بزرگداشت روز بصیرت در طبس: حماسه ۹ دی نشان داد پیوندی که مردم با ولایت بسته‌اند گسستنی نیست.

مسئولان و شهروندان طبس نهم دی ماه روز تجلی بصیرت را گرامی داشتند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ عصر روز گذشته این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، روحانیان، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم شهرستان طبس در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه طبس در این مراسم گفت: مردم عزیز ما از آغاز انقلاب بصیرت داشته‌اند و آگاهی مردم و آثار بصیرت افزایی امام (ره) و مقام معظم رهبری به ملت در طول انقلاب بار دیگر در ۹ دی سال ۱۳۸۸ جلوه گر شد و حضور پر رنگ مردم در این حماسه توطئه‌ها را نقش بر آب و سران فتنه را رسوا کرد.

حجت الاسلام «سید ابراهیم مهاجریان» تصریح کرد: این روز حماسی بزرگ که به عنوان انقلاب سوم از آن یاد می‌شود برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد ماند.

امام جمعه فردوس نیز که به عنوان سخنران ویژه به این مراسم دعوت شده بود در سخنان خود خاطرنشان ساخت: ۹ دی نبوغی از بصیرت مردم بود و نشان داد پیوندی که مردم با ولایت بسته‌اند گسستنی نیست.

حجت الاسلام «محمد رضا بابایی» یادآور شد: میراث بزرگ امام راحل (ره) ولایت فقیه بود و امام فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب وارد نشود.

وی گفت: به ریسمان هیچ کس جز ولایت که سرمایه الهی است نباید چنگ زد.

در حاشیه این مراسم تصاویر و عکس‌هایی در ارتباط با حماسه نهم دی و همچنین صحنه‌هایی از راهپیمایی نهم دی ۱۳۸۸ مردم طبس در معرض دید شرکت کنندگان قرار داده شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =