تبیین برنامه‌های کمیته ستاد بانوان دهه فجر شهرستان طبس

زهرا خوش چشم مشاور فرماندار و مسئول کمسیون امور بانوان در خصوص هدف وتشکیل کمیته بانوان دهه فجر، به تبیین برنامه‌های کمیته دهه فجر بانوان پرداخت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ روز گذشته در جلسه ای با حضور «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس و مسئول کمیته بانوان دهه فجر زهرا خوش چشم و اعضای کمیته امور بانوان تشکیل شد.

فرماندار طبس ضمن عرض خیر مقدم به اعضای کمیته امور بانوان و برجسته شمردن نقش بانوان در جامعه اسلامی خاطر نشان شدند، با توجه به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش بانوان بسیار موثر بوده و باید پررنگ باشد و همچنین باید نمایندگانی از دانش آموزان و دانشجویان در کمیته بانوان حضور داشته باشند.

طالبیان مقدم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش‌هایی که با هماهنگی کامل صورت پذیرد و تأثیر خوب داشته باشد اشاره کردند.

و همچنین مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری طبس، برنامه های این کمیته را در دهه فجر بر شمرد و در این راستا مشخص شدن تمامی اعضای کمیته دهه فجر بانوان طبق دستورالعمل را اعلام کرد و زمینه مشارکت و حضور گسترده زنان را نیز یکی از مهم‌ترین هدف‌ها اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 6 =