همه‌ در برابر جانبازان مسئولیت دارند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در نخستین یادواره ۵۷ شهید سرباز شهرستان طبس گفت: شاید سختی و مشقتی که جانبازان عزیز متحمل می‌شوند بسیار بیشتر از شهیدان باشد بنابراین، همه‌ ما در برابر جانبازان مسئولیت داریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: شاید سختی و مشقتی که جانبازان عزیز متحمل می‌شوند بسیار بیشتر از شهیدان باشد بنابراین، همه‌ ما در برابر جانبازان مسئولیت داریم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام عباس سبحانیان که در نخستین یادواره ۵۷ شهید سرباز شهرستان طبس در محل هیئت مذهبی صاحب الزمان(عج) طبس سخن می‌گفت، افزود: باید همه بویژه جوانان، به شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تأسی کرده و خصوصیات شهدا از جمله اخلاص، ایمان و ولایت‌پذیری آنان را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به نامه حضرت امیرالمؤمنین(ع) خطاب به مالک اشتر و آرزوی شهادت امام علی(ع)، خاطرنشان کرد: اینکه همواره اولیای الهی از خداوند متعال درخواست شهادت می‌کردند به این دلیل است که به تعبیر پیامبر اکرم(ص)، خداوند درجه و مقامی را بالاتر از شهادت نیافریده است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان امام جمعه طبس نیز در ابتدای این یادواره با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و همچنین گرامی‌داشت هفته وحدت، بیان کرد: این که نخستین یادواره شهدای سرباز شهرستان طبس به صورت اتفاقی با نخستین روز از آغاز امامت امام زمان(عج) همزمان شده است، می‌تواند به این معنی باشد که این شهدای سرباز، سربازان حضرت ولیعصر(عج) و نایب بر حق ایشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =