تبیین ضرورت و بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس در خصوص موضوع پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.

طبس نیوز: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس در خصوص موضوع پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس چهارمین جلسه خود در سال جاری را تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی طبس با حضور حجت الاسلام «سید ابراهیم مهاجریان» امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی طبس، «احمد طالبیان مقدم» فرماندار و نایب رییس شورا و «سید علی اصغر رفاهی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد، در محل سالن اجتماعات نهاد امامت جمعه طبس برگزار شد.

در این جلسه که ائمه جمعه عشق آباد و دیهوک، روحانیون و اعضای شورای فرهنگ عمومی و رییس دادگستری و دادستان طبس نیز حضور داشتند، امام جمعه طبس گفت: از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید تشکر کرد چرا که با آن همه تبلیغات دشمن اما مردم نشان دادند همچنان پایبند ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام خود هستند.

حجت الاسلام مهاجریان افزود: اگر بخواهیم از جرم و وقوع آن پیشگیری کنیم باید فرهنگ اسلام را در همه جهات در جامعه پیاده کنیم و باید بین همه تشکیلات نظام برای پیشگیری از وقوع جرم هماهنگی وجود داشته باشد.

سخنرانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد، ارائه دستور کار جلسه توسط «سید عبدالرحیم رحیمی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی طبس و بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات چند تن از مدعوین از برنامه‌های این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =