کمک ۸۰۰ میلیون تومانی مردم طبس برای مرمت حرم امامین عسکریین

رئیس ستاد مستقل بازسازی عتبات عالیات طبس گفت: مردم طبس تاکنون برای مرمت ایوان باب القبله حرم امامین عسکریین در سامرا، ۸۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

طبس نیوز: رئیس ستاد مستقل بازسازی عتبات عالیات طبس گفت: مردم طبس تاکنون برای مرمت ایوان باب القبله حرم امامین عسکریین در سامرا، ۸۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کارگاه فعال قالی بافی ویژه حرم امامین عسکرین اظهار داشت: ۸۰ نفر کار بافت قالی اهدایی به حرم امامین عسکرین در سامرا را در چهار شیفت بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۱۲ دار قالی در سطح شهرستان طبس به صورت داوطلبانه ایجاد شده که در حال بافت است.

رئیس ستاد مستقل بازسازی عتبارت عالیات طبس بیان داشت: در سفری که به اتفاق امام جمعه و چند تن از مسئولان طبس به کربلا انجام شد، سامرا برای کمک رسانی و بازسازی انتخاب شد و از حدود چهار سال پیش کار مرمت حرم امامین عسکرین در حال انجام است که در بدو کار مردم طبس ۲۱۰ قطعه تخته فرش به حرمین امامین عسکرین هدیه کردند.

محمدی افزود: در راستای تکمیل پروژه مرمت حرم امامین عسکرین سامرا، نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان از سوی مردم شهرستان طبس کمک شده که هزینه باقی مانده با مساعدت مردم دوست دار اهل بیت (ع) شهرستان طبس تامین خواهد شد.

محمدی در مورد راه‌های ارتباطی با ستاد بازسازی عتبات عالیات طبس گفت: حسابهای ویژه‌ای در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند با مراجعه به بانکهای ذی ربط کمک خود را واریز کنند.

وی عنوان کرد: همچنین تخصصهای لازم برای کمک به مرمت حرم امامین عسکرین از جمله سنگ کار، گچکار، جوشکار، برقکار و مقنی ساماندهی شده‌اند و متقاضیان به مدت یکماه در مکان مورد مورد نظر مقیم می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =