حامیان طرح اکرام بیش از ۲ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد طبس کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس از کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در طی یازده ماهه گذشته خبر داد.

طبس نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس از کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در طی یازده ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ «احمد رفیعی» با بیان این مطلب افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است که در این طرح سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد به خیرین علاقمند واگذار می‌شود.

وی اظهار داشت: بر اساس طرح اکرام ایتام، خیرین و نیکوکاران سرپرستی یک یا چند یتیم را بر عهده می‌گیرند و ماهیانه حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار ریال برای حمایت از یتیم انتخابی پرداخت می‌نمایند.

رفیعی با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و ۱۸۰ حامی حمایت مادی و معنوی ایتام را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس هستند.

وی تصریح کرد: در همین راستا حامیان ایتام در طی یازده ماهه سال ۹۱، بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت اهداء نموده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =