اعزام ۵۸۰ زائر طبسی به مرقد امام خمینی (ره)

معاون استاندار و فرماندار طبس از اعزام ۵۸۰ زائر طبسی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در مراسم ویژه سالگرد ارتحال خبر داد.

طبس نیوز: معاون استاندار و فرماندار طبس از اعزام ۵۸۰ زائر طبسی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در مراسم ویژه سالگرد ارتحال خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر،احمد طالبیان مقدم صبح یکشنبه در نشست برنامه ریزی مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی«ره» و قیام ۱۵ خرداد گفت: عزت و ابرویی که امروز در ایران طنین انداز شده همه از آرمانهای امام و شهدا بوده است و باید قدردان  لحظه به لحظه آن باشیم.

فرماندار طبس تاکید کرد: باید برنامه ریزی به صورتی باشد که مردم باشکوه تر از قبل در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) حضور یابند و دغدغه ای برای حضور نباید باشد.

معاون استاندارخراسان جنوبی در همین رابطه از اعزام ۵۸۰ زائر توسط ۱۴ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در مراسم ویژه سالگرد خبر داد و گفت: اعزامها به صورت دسته جمعی به حرم مطهر خواهد بود.

امام جمعه طبس نیز در سخنانی ضمن محکومیت عمل احمقانه دشمنان اسلام در تخریب قبور صحابه پیامبر(ص) گفت: اهانت کردن به قبر کسی که بیش از هزار سال قبل فوت کرده کاری نابخردانه است وحرکتی که امروز در سراسر جهان در اعتراض به این کار احمقانه راه افتاده است امری لازم و ضروری است.

حجت الاسلام مهاجریان بیان کرد : بعد از ارتحال بنیانگذار انقلاب؛ سراسر ایران در ارتحال امام خمینی (ره) عزادار شد و باید سعی شود سال به سال مراسمی که در سالگرد ارتحال برگزار می شود پر رنگ تر و موثر تر باشد و مراسم باشکوه امسال مقدمه ای در حماسه سازی انتخابات خواهد بود.

شایان ذکر است برگزاری مسابقه مقاله نویسی پیرامون ۱۵ خرداد ، برگزاری محفل شبی با قرآن در ۲۳ مسجد شهرستان طبس  از جمله برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =