بانوی طبسی، برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی شد

معصومه جلالیان، مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ طبس با قصه «آرزوی زیارت» در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی به‌عنوان قصه‌گوی برگزیده کشوری انتخاب شد.

طبس نیوز:معصومه جلالیان، مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ طبس با قصه «آرزوی زیارت» در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی به‌عنوان قصه‌گوی برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایسنا،عبدالرضا صمدی صبح امروز ۱۰ شهریور جاری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، گفت: معصومه جلالیان، مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ طبس با قصه ‌آرزوی زیارت در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی به‌عنوان قصه‌گوی برگزیده کشوری انتخاب شد.

وی ادامه داد: هیئت داوران چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی پس از داوری ۴۰۸۳ قصه، ۱۲ قصه‌گو را در بخش مربیان، ۸ قصه‌گو را در بخش اعضا و ۳ قصه‌گو را در بخش آزاد معرفی کردند و خانم جلالیان به‌عنوان قصه‌گوی برگزیده کشوری از استان خراسان ‌جنوبی در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی طی روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در شهر اصفهان قصه‌گویی می‌کند.

 

مدیرکل کانون پرورش ـ فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: این در حالی است که علاوه بر قصه‌گویان ایرانی، در بخش بین‌الملل این جشنواره ۵ قصه‌گو از کشورهای کانادا، بوسنی و هرزگوین، باکو، عراق و هند به قصه‌گویی از زندگی امام رضا(ع) می‌پردازند.

 

صمدی اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ عملی امام رضا(ع) به‌واسطه‌ قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دست‌یابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی را از اهداف برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه ‏گویی رضوی معرفی کرد.

 

دیدگاهی در “بانوی طبسی، برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =