از حجت الاسلام علیرضائی مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد تجلیل شد

مسئولان موسسه قرآنی منهاج عشق آباد از تلاشهای چند ساله حجت الاسلام علیرضایی که از موسسان این موسسه قرانی بوده است تجلیل کردند.

طبس نیوز:مسئولان موسسه قرآنی منهاج عشق آباد از تلاشهای چند ساله حجت الاسلام علیرضایی که از موسسان این موسسه قرآنی بوده است تجلیل کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه قرآنی منهاج عشق آباد،حجت الاسلام شیخ حسن علیرضائی متولد آذربایجان شرقی در سال ۱۳۸۵ به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین دکتر دلیر برای تبلیغات ایام محرم از قم به بخش دستگردان آمد و دهه محرم را در روستای هودر به تبلیغ در زمینه آموزش قرآن کریم پرداخت .زمینه مساعد و خونگرمی و مهمان‌نوازی مردم بخش دستگردان وی را علاقه‌مند ساخت که مدتی برای آموزش قرآن در این منطقه بماند و این علاقه‌مندی روز به روز بیشتر و استقبال مشتاقان قرآنی به فراگیری قرآن به ویژه در رشته های حفظ بیشتر شد و نتیجه این شد که نامبرده در این منطقه محروم که هیچ جاذبه مادی برای سکونت ندارد مدت ۸ سال ماندنی گردید . از سال ۸۷ با همکاری دوستانش برنامه تأسیس یک مؤسسه قرآنی را دنبال کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۰ این مؤسسه با همکاری برادران رجب زاده ، برهانی ، یزدانیان و ذبیحی و همکاری و مساعدت مسئولین با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج شروع به کار کرد و در مدت دو سال و نیم از آغاز فعالیت با توجه به زمینه به وجود آمده قبلی فعالیت‌های چشمگیری داشته است و قریب به ۱۰۰۰ نفر قرآن آموز در رشته های مختلف در سطح شهر عشق آباد و روستاهای تابعه در طی ۵ ترم از کلاس‌های این مؤسسه به صورت حضوری و غیر حضوری استفاده کرده‌اند .
حجت الاسلام علیرضائی علاوه بر فعالیت‌های قرآنی در این بخش به عنوان امام جماعت مسجد روستای هودر و همچنین مسجد آل محمد محله زیرک آباد در امر اقامه نماز فعالیت داشت و نیز به عنوان مربی حلقه های صالحین و عضویت در گردان عاشورا همکاری نزدیکی با پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر دستگردان داشت .
علیرضائی که کمبود دفتر ازدواج را در بخش دستگردان احساس کرده بود تلاش‌های زیادی کرد تا توانست دفتر ازدواج را در شهر عشق آباد راه اندازی کند و از این جهت نیز خدمت بزرگی به این بخش نمود .
وی با کمیته محترم امداد امام خمینی (ره) دستگردان در جمع آوری زکات و همچنین تأمین اقلامی از جهیزیه دختران تحت پوشش از محل کمک‌های خیرین خارج از منطقه همکاری خوبی داشت .
علت مهاجرت حجت الاسلام علیرضائی قبولی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد که ایشان مجبور است برای ادامه تحصیل به شهر قم مهاجرت نماید و انشاء الله بعد از فراغت از تحصیل مجدداً به منطقه باز خواهد گشت .
به منظور تجلیل و تقدیر از زحمات نامبرده شب گذشته بعد از نماز جماعت مغرب و عشا ء در مسجد آل محمد زیرک آباد مراسمی با حضور نماز گزاران و مسئولین ادارات و نهادها به ویژه حجت الاسلام علی پور امام جمعه موقت عشق آباد و حقانی ثانی بخشدار دستگردان برگزار و از زحمات و تلاش‌های نامبرده تجلیل و تقدیر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =