همایش بزرگداشت امامزاده شاهزاده علی(ع)دیهوک طبس برگزار می گردد

حجت الاسلام حسینی زاده از برگزاری همایش بزرگداشت امامزاده شاهزاده علی(ع)دیهوک طبس جمعه،۲۲ شهریورماه خبر داد.

طبس نیوز:حجت الاسلام حسینی زاده از برگزاری همایش بزرگداشت امامزاده شاهزاده علی(ع)دیهوک طبس جمعه،۲۲ شهریورماه خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام سید مهدی حسینی زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت:امروز ما تنها از طریق مکتب امامت به وادی نبوت و سنت رسول‌الله که دغدغه شیعه و میراث امام‌زادگان بوده است دست می‌یابیم.
وی با اشاره به اینکه امام‌زادگان کانون نور، حق‌جویی و عدالت‌خواهی هستند گفت: مکتب امامت مکتب عدل و علم و مکتب عدالت‌خواهی و عدالت‌جویی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس افزود: محیط فرهنگی و اجتماعی امام‌زادگان باید به گونه‌ای مهیا شود که مردم در کنار امام‌زادگان احساس آرامش کرده و باید امام‌زادگان به پایگاه‌های مهم فرهنگی جامعه تبدیل شوند.
حجت الاسلام حسینی زاده افزود: امروز اگر مکتب امامت در ایران شعله برافروخته و سبب روشنایی جهان امروز شده به خاطر تاسی از مکتب امام‌زادگان و وجود روحانیت است.
وی با بیان اینکه اگر وجود روحانیت نبود اسلام به این مقدار پویا نمی‌شد گفت: بقاع متبرکه که کانون معنویت و جذابیت فطری می‌باشند نیاز به پرورش دارند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس افزود : توسعه فضای امام‌زادگان در حال حاضر از دیگر اماکن مذهبی ضروری‌تر می‌باشد زیرا این اماکن سفره اهل بیت هستند و هر کس در این فضا قرار بگیرد از معنویت لازم برخوردار خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی زاده تاکید کرد : هر زائری که برای زیارت و شرکت در برنامه های معنوی در امام‌زادگان حضور پیدا می‌کند متولیان امامزاده باید فضای لازم را برای بهره گیری و استفاده کامل از این اماکن فراهم آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =