هنرمندان طبسی درجشنواره فیلم وعکس،رتبه برتر کسب کردند

حسین نظری وامین قاضی زاده دوهنرمند طبسی در سومین جشنواره فیلم،فیلمنامه وعکس خراسان جنوبی رتبه برتر جشنواره را کسب کردند.

طبس نیوز:حسین نظری وامین قاضی زاده دوهنرمند طبسی در سومین جشنواره فیلم،فیلمنامه وعکس خراسان جنوبی رتبه برتر جشنواره را کسب کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس،حسین نظری وامین قاضی زاده دو هنرمند طبسی در سومین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس خراسان جنوبی رتبه برتر جشنواره را کسب کردند.

در سومین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس خراسان جنوبی که در شهرستان قاین برگزار شد، حسین نظری رتبه اول در بخش صداگذاری برای فیلم مستند چرخ نان را کسب نمود و از این هنرمند تجلیل و تقدیر شد.

امین قاضی زاده، هنرمند دیگر طبس نیز در بخش عکس جشنواره حائز رتبه تقدیر شده گردید وبا اهداء لوح تقدیر و جوایز از وی تجلیل شد.

شایان ذکر است در بخش فیلم ۵۲ اثر در ۲ بخش مستند و داستانی و ۴ اثر در بخش ویژه، ۴۵ اثر در بخش فیلمنامه و ۴۳۰ اثر از ۶۱ شرکت کننده در بخش عکس از شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس، طبس، نهبندان و بشرویه به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود.

گفتنی است، آثار ارسالی در بخش فیلم و فیلمنامه توسط مصطفی رزاق کریمی، محمد رضا سکوت و بهرام عظیم پور و در بخش عکس توسط مرتضی لطفی، مجید بن دار مقدم و سید ناصر علوی زاده داوری گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =