نخستین مدرسه تخصصی شاهد در شهرستان طبس افتتاح می شود

مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: با افتتاح نخستین مدرسه شاهد در مهر ماه امسال فرزندان معظم شهدا و ایثارگران در این مدرسه تخصصی آموزش می‌بینند.

طبس نیوز: مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: با افتتاح نخستین مدرسه شاهد در مهر ماه امسال فرزندان معظم شهدا و ایثارگران در این مدرسه تخصصی آموزش می‌بینند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، غلامحسین طاهری گفت:  با همکاری و مساعدت مسئولین و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و ابلاغ دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت متبوع مجوز اولین مدرسه  شاهد پسران در مقطع ابتدایی دوره اول و دوم صادر شد.

وی ادامه داد: درپی صدور این مجوز که درجهت خدمت رسانی ویژه و مطلوبتر به خانواده معظم شهدا و جانبازان و رزمندگان بود در محل میدان انقلاب جنب باغ تاریخی گلشن یکی از بهترین فضاهای آموزشی را برای  این امر اختصاص دادیم.

مدیرآموزش و پرورش طبس بیان کرد: با برنامه ریزی که در ستاد ثبت نام و کمیته  انتصابات صورت گرفته بهترین و مجرب ترین مدیران و معلمان دراین مدرسه سازماندهی شده اند.

طاهری گفت: امیدواریم با ثبت نام دانش آموزان و فراگیری فعالیتهای آموزشی و پرورشی شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش شاهد باشیم.

به گفته وی ثبت نام دانش آموزان درمدرسه شاهد از فردا ۱۸ شهریورماه به مدت یک هفته آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =