ابزارها و فرهنگ دفاع مقدس تنها راه مقابله با هجمه دشمن است

مهدی صادق احمدی گفت: امروز دشمنان قسم‏خورده نظام و انقلاب بعد از گذشت ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت بیش از ۲۵ سال از دفاع مقدس با دو هجمه فرهنگی، ارزشی و هجمه اقتصادی به میدان آمدند تا آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم را از ما بگیرند.

طبس نیوز: مهدی صادق احمدی گفت: امروز دشمنان قسم‏خورده نظام و انقلاب بعد از گذشت ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت بیش از ۲۵ سال از دفاع مقدس با دو هجمه فرهنگی، ارزشی و هجمه اقتصادی به میدان آمدند تا آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم را از ما بگیرند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایسنا،مهدی صادق احمدی، پیش از ظهر امروز، ۳۱ شهریور جاری در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان که همراه با رژه موتوری در میدان امام خمینی(ره) شهر طبس برگزار شد، گفت: امروز دشمنان قسم‏خورده نظام و انقلاب بعد از گذشت ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت بیش از ۲۵ سال از دفاع مقدس با دو هجمه فرهنگی، ارزشی و هجمه اقتصادی به میدان آمدند تا آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم را از ما بگیرند.

وی افزود: تنها راه مقابله با هجمه دشمن این است که ابزارها و فرهنگ دفاع مقدس را در سطح جامعه نهادینه کنیم تا به ‌فرموده رهبر انقلاب از این پیچ تاریخی عبور کرده و انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

احمدی با بیان اینکه برای گذر از این پیچ و گردنه‌های سخت نیاز به پنج ابزار داریم، اظهار کرد: ولایت‏مداری را برای راهنمایی و رهبری، شهادت‏طلبی را برای نترسیدن و خوف نکردن، حکمت و بصیرت را برای تشخیص دقیق و درست، معنویت را برای ره‌توشه این راه و صمیمیت و برادری را برای جذب حداکثری، ابزارهای عبور از این پیچ تاریخی عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس یادآور شد: بسیج مفتخر است با تکیه بر مردمی مؤمن و معتقد با محور قرار دادن شجره طیبه صالحین در سنگر اصلی انقلاب و مساجد در جهت تحقق این ابزار و برای دفاع مقتدرانه از نظام و انقلاب بیش از پیش کوشا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =