مردم طبس ۵۸۰ میلیون ریال در جشن عاطفه ها کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس گفت: در جشن عاطفه ها مردم نیکوکار و دانش آموزان نوع‌دوست شهرستان طبس بیش از ۵۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

طبس نیوز:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس گفت: در جشن عاطفه ها مردم نیکوکار و دانش آموزان نوع‌دوست شهرستان طبس بیش از ۵۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،احمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهارکرد: مردم مومن و نوع‌دوست شهرستان همچون همیشه دستان با سخاوتشان در دستان کوچک دانش آموزان نیازمند که چشم امید به یاری شان داشتند قرار گرفت و شکوفه لبخند بر لبانشان چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرد.

وی افزود: در جشن عاطفه های امسال تعامل و همراهی بالایی میان مسئولان شهرستان به‌ویژه آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و مدیران مدارس مشاهده شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس تصریح کرد: در این شهرستان تعداد ۱۰۷ پایگاه در مدارس و تعداد ۲۵ پایگاه در سطح شهرستان برای دریافت هدایای مردمی برپا شد.

رفیعی بیان کرد: پیش بینی می شود میزان کمک ها تا پایان هفته افزایش چشم گیری داشته باشد.

وی اظهار کرد: جشن عاطفه ها همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس در راستای کمک و مساعدت به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی در سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =