همه باید برای توسعه خراسان جنوبی با استاندارجدید همگام شویم

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه وسرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید خراسان جنوبی باید با نگاه یکسان به همه استان در رفع محرومیت ها تلاش کند گفت: همه باید برای توسعه خراسان جنوبی با استاندارجدید همگام شویم.

طبس نیوز:نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه وسرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید خراسان جنوبی باید با نگاه یکسان به همه استان در رفع محرومیت ها تلاش کند گفت: همه باید برای توسعه خراسان جنوبی با استاندارجدید همگام شویم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،محمدعلی عبدالله زاده  اظهار کرد: باتوجه به شناختی که از وجیه اله خدمتگزار داریم انتظارمی رود با تعامل وفضای صمیمی که ایجاد خواهد کرد از نیروهای توانمند استان استفاده نماید.

وی بیان کرد: همه مردم و مسئولان باید کمک کنند تا توسعه وپیشرفت استان شتاب بیشتر و آهنگ تندتری به خود بگیرد.

وی گفت:با شناختی که از استاندارجدیددارم در وی روحیه کار ،تلاش وجود دارد که امیدواریم با این روحیه در جهت توسعه استان گام بردارد.

وی وحدت و اجماع نظر و همفکری نمایندگان استان را تحسین کرد و افزود: این وحدت رویه واتحاد در هیچ جایی دیده نمی شود و این نقطه قوتی برای استان است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه وسرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود نیروهای کارآمد و توانمند و پاک دست در دورترین نقاط استان بیان کرد: استاندارجدید خراسان جنوبی از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان استفاده نماید.

عبدالله زاده با تاکید بر اینکه باید نگاه خود را استانی کنیم گفت:هدف این است که از تمامی ظرفیت ها وپتانسیل ها استان استفاده شایسته ای صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 10 =