دانش آموزان دختر و پسر طبسی عازم مناطق عملیاتی می شوند

دانش آموزان شهرستان در دو کاروان دانش آموزان پسر (۳ اتوبوس)و دختر (۴ اتوبوس) در مهرماه و آبانماه به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور اعزام خواهند شد.

طبس نیوز:دانش آموزان شهرستان در دو کاروان دانش آموزان پسر (۳ اتوبوس)و دختر (۴ اتوبوس) در مهرماه و آبانماه به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور اعزام خواهند شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان طبس،صبح روز چهارشنبه و در جلسه ای با حضور احمد طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس، سرهنگ صادق احمدی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج سپاه طبس و تعدادی از مسئولان ادارات سطح شهر طبس، برنامه ریزی های لازم جهت اعزام دانش آموزان و جوانان شهرستان به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی صورت گرفت.

طالبیان مقدم در این جلسه با اشاره به جان نثاری ها و رشادت های شهدا گفت: اگر امروز در امنیت و راحتی هستیم از اثرات رشادت های شهدا و ایثارگری جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است و همگی ما مدیون خون با برکت شهدا هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: حضور در مناطق عملیاتی برای مسئولان نیز باعث تقویت روح و جسم و فرا گرفتن درس ایثار و از خود گذشتگی و همت و تلاش می شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس افزود: همه دست اندرکاران باید تمام تلاش و کوشش خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این اردوی زیارتی و معنوی داشته باشند که انشاء الله شاهد نتایج بسیار مطلوب آن برای شرکت کنندگان در این اردو و همچنین انعکاس آن در سطح جامعه خواهیم بود.

طالبیان مقدم با اشاره به تهدیدها و تهاجم فرهنگی دشمن برای نسل جوان افزود: تنها راه نجات و برون رفت از تهدیدها و تهاجم فرهنگی دشمن بر علیه نسل جوان ما فرهنگ سازی شهادت و جبهه و جنگ همین اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی است.

وی همچنین از مسئولان امر خواست تا با برنامه ریزی های لازم تمام دانش آموزان واجد شرایط را به این اردوی زیارتی معنوی اعزام نمایند.

شایان ذکر است امسال تعدادی از دانش آموزان شهرستان در دو کاروان دانش آموزان پسر (۳ اتوبوس)و دختر (۴ اتوبوس) در مهرماه و آبانماه به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نوزده =