افزایش ۶۰ درصدی آمار کشته شدگان تصادفات برون شهری در طبس

آمار قربانیان تصادفات برون شهری در شهرستان طبس طی فصول بهار و تابستان ۶۰ درصد افزایش یافت.

طبس نیوز:آمار قربانیان تصادفات برون شهری در شهرستان طبس طی فصول بهار و تابستان ۶۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،فرمانده انتظامی طبس گفت: طی ۶ ماه اول امسال در زمینه آمار کشته شدگان تصادفات برون شهری ۶۰ درصد افزایش و در زمینه آمار تصادفات جرحی نیز ۴۵ درصد کاهش داشته ایم.
سرهنگ«محسن جلالیان» ادامه داد: در مدت یاد شده، آمار کشته شدگان در تصادفات درون شهری ۶۷ درصد و تصادفات جرحی ۳۵ درصد کاهش داشته است.وی علت بروز تصادفات منجر به فوت در محورهای ارتباطی این شهرستان را بیشتر ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد و گفت: بیشترین تصادفات منجر به فوت شهرستان در محور دیهوک –راور اتفاق افتاده است و باید همه مسئولان همکاری کنند تا برای ایمن سازی این جاده اقدام شود.

وی در ادامه سخنانش گفت: آمار کشفیات مواد مخدر شهرستان در ۶ ماه گذشته ۱۵ درصد رشد داشته و دستگیری قاچاقچیان ۱۴ درصد کاهش یافته که علت این کاهش انجام کارهای اطلاعاتی برای دستگیری عناصر اصلی جابه جایی مواد مخدر بوده است.وی اضافه کرد: در شهرستان طبس با توجه به حوزه استحفاظی و کویری بودن این حوزه، طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا و هنجارشکنان به صورت مداوم انجام می شود.وی گفت:آمار کشفیات کالای قاچاق در این مدت ۶۱ درصد و آمار دستگیرشدگان این نوع پرونده ها بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

بیشترین درگیری پلیس با سرقت های خرد و کم ارزش

سرهنگ«جلالیان» ادامه داد: امسال شاهد وقوع سرقت مهمی در این شهرستان نبوده ایم و بیشترین درگیری پلیس با سرقت های خرد و کم ارزش بود که بخش مهمی از آن به سهل انگاری مالباختگان مربوط است. وی افزود: آمار نزاع و درگیری در این شهرستان در ۶ ماه گذشته ۱۴درصد کاهش داشته و جرایم خشن مثل گروگان گیری، سرقت مسلحانه و… نیز صفر بوده است.وی به شهروندان توصیه کرد: نکات ایمنی مانند استفاده از لوازم بازدارنده برای منازل، مغازه ها و وسایل نقلیه را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =