خدمات آستان قدس رضوی در جهان اسلام بی نظیر است

نماینده مردم شهرستان های فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت:خدمات فرهنگی آستان قدس رضوی بی نظیر و قابل الگوبرداری در جهان اسلام است.

طبس نیوز:نماینده مردم شهرستان های فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت:خدمات فرهنگی آستان قدس رضوی بی نظیر و قابل الگوبرداری در جهان اسلام است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،  نماینده مردم شهرستان های فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک به همراه روسای مراکز آموزش عالی طبس پس از تشرف به آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از مجتمع آموزشی امام رضا(ع) (دبستان دخترانه هوشمند شکوفه های رضوی) بازدید کرد.

دکتر«عبدا…زاده» در این بازدید گفت: خدمات فرهنگی آستان قدس رضوی در جهان اسلام بی نظیر و قابل الگوبرداری است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: دبستان شکوفه های رضوی از نظر ساختمان و برخورداری از امکانات آموزشی و پرورشی در شهرستان بی نظیر و این خدمات قابل تقدیر است.

در این بازدید «سپهریان»، مدیر عامل موسسه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با تقدیر از توجه دکتر«عبدا…زاده» به مسائل آموزشی و پرورشی، گزارشی از خدمات و تلاش های ارزنده آستان قدس رضوی با مدیریت توانمند اسلامی تولیت عظمای آستان قدس رضوی حضرت «آیت ا… واعظ طبسی» به ویژه در حوزه آموزش و پرورش نونهالان و دانش آموزان و تمهیدات انجام شده برای هوشمندسازی دبستان شکوفه های رضوی و به روز کردن امکانات آموزشی و پرورشی ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =