راه و اهداف شهدا سرلوحه کارخدمتگزاران نظام قرار گیرد

مدیر عامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: روح شهدا امروز نظاره گر پویایی و رشد رو به جلوی فرزندان ایران اسلامی است.

طبس نیوز:مدیر عامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: روح شهدا امروز نظاره گر پویایی و رشد رو به جلوی فرزندان ایران اسلامی است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،حمزه سپهریان در آستانه عید سعید غدیر خم در دیدار با خانواده های شهید سید محمد بدیعی و محمد جواد قدیرزاده، اظهار کرد: پیشرفت های علمی، امنیت و گسترش فرهنگ دینی در ایران اسلامی محصول نهال بابرکت انقلاب اسلامی است که با خون شهدای گرانقدر آبیاری شده است.

وی افزود: تمامی خدمتگزاران به نظام باید راه، کلام و اهداف شهدا را سرلوحه کاری خود قرار داده و در پی تعالی انقلاب اسلامی باشند.

مدیرعامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با اشاره به آیه قرآن کریم «آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد خداوند متعال رزق و روزی می خورند»، تصریح کرد: نام و یاد شهدای عزیز برای همیشه در نظام و انقلاب خواهد ماند و فردای قیامت جزو شفاعت کنندگان هستند.

سپهریان خطاب به خانواده شهدا، گفت: خانواده شهدا از نخستین کسانی خواهند بود که مورد شفاعت شهدا قرار می گیرند.

وی با اشاره به ویژگی بارز شهید سید احمد پلارک معروف به شهید عطری، بیان کرد: وی در زمان جنگ در یکی از پایگاه‌های پشت خط به عنوان یک سرباز معمولی فعالیت داشت و اکنون تربت پاک این بسیجی شهید در قطعه ۲۶ بهشت زهرای تهران همیشه معطر به رایحه مشک است و این عطر همواره از مرقد او به مشام می‌رسد.

مدیر عامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس افزود: افراد زیادی تنها به نیت زیارت این شهید عزیز به مرقد مطهرش سر می‌زنند و حاجت می گیرند.

سپهریان تصریح کرد: این خدمات گسترده در سطح کشور به برکت خون و مجاهدت های شهدا است که ثواب و اجر این خیر و برکت به خانواده آنان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دو =