همایش بزرگداشت آیت‌الله واعظ طبسی در شهرستان طبس برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله واعظ طبسی در شهرستان طبس در آینده نزدیک خبر داد.

طبس نیوز:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله واعظ طبسی در شهرستان طبس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از مهر،محمد مطهری‌فر سه‌شنبه شب در شورای فرهنگ عمومی استان اظهارکرد: یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها شناسائی مشاهیر و مفاخر آن شهرستان است.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی  باید برای این مشاهیر و مفاخر مراسم بزرگداشت برگزار کند، افزود: شهرستان طبس این موضوع  را پیگیری کرده و اکنون مقدمات بزرگداشت حضرت آیت الله واعظ طبسی را فراهم می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی زمان برگزاری این همایش را طی سه ماه آینده اعلام کرد و ادامه داد: این همایش در شهرستان طبس برگزار خواهد شد.

وی گفت: سایر شهرستان‌ها نیز دارای مفاخری هستند که باید در شورای فرهنگ عمومی شناسایی و با اولویت های که در نظر گرفته می‌شود برای معرفی این بزرگان همایش های نکوداشت و بزرگداشت برگزار شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی بزرگان و مفاخر ملی را دارد، تصریح کرد: مراسم نکوداشت باید در خور شأن این بزرگان برگزار شود و قطعا شورای غرهنگ عمومی استان ورود پیدا می کند و حمایت های مادی و معنوی را انجام خواهد داد.

مطهری افزود: بنا نداریم مراسم بزرگداشت مفاخر هر شهرستانی را در مرکز استان برگزار کنیم منتهی نوع مهمانانی که دعوت می شوند متفاوت خواهد بود.

وی به بزرگداشت آیت الله تهامی و آیت الله آیتی نیز اشاره کرد و یادآورشد: در حال برنامه ریزی و انجام مقدمات هستیم که در شورای مفاخر استان مورد بررسی و بنا به تصمیم گرفته شده اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =