برنامه بصیرت عاشورایی در طبس ضبط می شود

با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و تعدادی از مسئولان هیآت مذهبی شهرستان در خصوص ضبط ویژه برنامه بصیرت عاشورایی برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

طبس نیوز:با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و تعدادی از مسئولان هیآت مذهبی شهرستان در خصوص ضبط ویژه برنامه بصیرت عاشورایی برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ در جلسه ای در روز چهارشنبه ۹۲.۷.۱۵ در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و با حضور “احمد طالبیان مقدم” معاون استاندار و فرماندار شهرستان؛ حجه الاسلام “الاهی” رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و تعدادی از مسئولان هیآت مذهبی شهرستان در خصوص ضبط ویژه برنامه بصیرت عاشورایی که توسط مرکز صدا و سیمای استان خراسان جنوبی انجام خواهد شد برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

طالبیان مقدم در این مراسم ضمن مهم دانستن عزاداری امام حسین گفت: باید کاری کنیم که عزاداری ها بنحو مطلوب و همراه شور و شعور و بصیرت و در شأن حضرت اباعبدالله الحسین برگزار گردد.

وی همچنین خطاب به مسئولان هیآت مذهبی شهرستان اضافه نمود: وظیفه شما از وعاظ و مداحان و سخنوران سنگین تر است و این خدمتگزاری در خانه حضرت سیدالشهداء نصیب هرکسی نمی شود.

وی افزود: شانیت تاسوعا و عاشورا بر کسی پوشیده نیست و درس و فرهنگ عاشورایی باید به کل دنیا صادر گردد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان با اشاره به وجود شور عزاداری در جوانان عنوان کرد: عزاداری حضرت سیدالشهداء ارتباط بسیار خوب با معبود است که باعث تحول جوانان می گردد که نقش آفرینی وعاظ و مداحان در این زمینه بسیار سنگین است. پس باید برنامه ریزی لازم جهت بهره برداری هرچه بهتر از جلسات عزاداری امام حسین صورت بگیرد.

شایان ذکر است ویژه برنامه بصیرت عاشورایی هر شب از یکی از شهرستان های استان خراسان جنوبی ضبط و در شهرستان طبس نیز شب عاشورا و شب شام غریبان این برنامه تهیه و روز های ۱۱ و ۱۲ محرم از شبکه استان خراسان جنوبی پخش خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =