جلسه شورای فرهنگ عمومی طبس برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی طبس با موضوع سبک زندگی قرآنی با رویکرد ولایت پذیری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

طبس نیوز:جلسه شورای فرهنگ عمومی طبس با موضوع سبک زندگی قرآنی با رویکرد ولایت پذیری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس،حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان ،ریاست شورا وامام جمعه طبس گفت:برای رسیدن به اهداف سبک زندگی قرآنی در جامعه مقدماتی نیاز هست که اولین قدم آشنایی جامعه با قرآن می باشد.

ریاست شورای فرهنگ عمومی طبس افزود:قرآن به تنهایی نمی تواند راهنمای جامعه باشد بلکه می بایست همراه با مفسر بوده تا از قرآن در زندگی بهره برداری مطلوبی شود.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد:درسبک زندگی قرآنی الگوپذیری از پیامبر وصالحین نقش بسزایی دارد والبته نقش مسئولان نیز در رسیدن به اهداف سبک زندگی قرآنی جایگاه خاصی دارد.

حجت الاسلام مهاجریان بیان داشت که با استفاده از تاکیدات رهبری وبرنامه ریزی بتوانیم زمینه سبک زندگی قرآنی برمحور ولایت پذیری را نهادینه کنیم.

در این جلسه احمد طالبیان مقدم ،معاون استاندار وفرماندار طبس گفت: قرآن در تمام سطوح زندگی باید به عنوان یک اصل باشد وبایست قرآن را با درک معانی ومفاهیم فرا بگیریم ودر ریزترین مسائل از آن بهره بگیریم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی طبس افزود:راه برون رفت تمام مشکلات قرآن است وباید جامعه فاصله خود را با قرآن کم کند چرا که اگر لذتی باشد در سبک زندگی قرآنی خواهد بود.

در ادامه جلسه خانم الاهی مسئول کمیته عفاف وحجاب شورای فرهنگ عمومی طبس گزارشی از اقدامات این کمیته ارائه داد.

گفتنی است در ابتدای جلسه عباس سنچولی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی طبس ضمن عرض خیرمقدم به بیان دستور کار جلسه پرداخت.

شایان ذکر است در این جلسه نیز از زحمات سید عبدالرحیم رحیمی ،رئیس سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =