اسامی نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان طبس اعلام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از معرفی افراد برتر، سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم شهرستان طبس خبر داد.

طبس نیوز:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از معرفی افراد برتر، سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی،حجت الاسلام والمسلمین محمد الهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان  طبس با اعلام این خبر افزود:این دوره از مسابقات در رشته های حفظ،قرائت،و ترتیل در دو بخش شکوفه ها و بزرگسالان خواهر و برادر برگزار و افراد برتر معرفی شدند.

وی با اشاره به نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در شهرستان طبس اذعان کرد:در مجموع ۳۰نفر در دو بخش بزرگسال و شکوفه های خواهر و برادر به عنوان افراد برتر معرفی و به مرحله استانی این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس با بیان اینکه در رشته قرائت این مسابقات در بخش برادران بزرگسال آقایان محمدرضا رضازاده، روح ا… عبدیان و حمیدرضا زارع به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شده اند تصریح کرد:در بخش شکوفه ها نیز آقای محمدحسن فغانی ، حمیدرضا شرفیان و هادی هوشفر عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام الهی با اشاره به نتایج رشته ترتیل این دوره از مسابقات با بیان اینکه در بخش برادران  ودر گروه سنی بزرگسالان آقایان محسن درباغی مقدم، امین سعادتیان و محمدعلی شادکام  مقام های اول تا سوم را کسب کردند تصریح کرد: در بخش شکوفه ها آقای امیرسجاد زیتونی مقام اول ، مهدی تقیان مقام دوم و سجادشبانی و ممدحسین احمدی مشترکا مقام سوم  را کسب کردند.
وی همچنین اذعان کرد: آقای علی قاسم نیا توانست در رشته حفظ ۵جزء و در مقطع سنی شکوفه ها مقام اول این دوره از مسابقات در مرحله شهرستانی را از آن خود کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس  با بیان اینکه در رشته قرائت و در گروه سنی بزرگسالان خانم ها نرجس قلیان ثانی مقام اول و  سیده مرضیه رضوی مقام دوم را از آن خود کردند بیان کرد: در مقطع سنی شکوفه ها نیز خانم ها زینب طالبی مقدم مقام اول ، زینب صبوحی گلکار مقام دوم و محدثه آیین پرست و عطیه الهی مشترکه مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
حجت الاسلام الهی به نتایج رشته ترتیل در بخش خواهران اشاره کرد و ادامه داد:در بخش خواهران بزرگسال خانم ها فهیمه بخشی پور ، اکرم الاهی و طیبه یوسف زاده به ترتیب نفرات اول تا سوم و در بخش شکوفه ها خانم ها رقیه رمضانیان و زهرا قصاب زاده  مشترکا اول، زهرا مهاجر بیانی دوم و رویا جلالی سوم شدند.

وی با اشاره به  نتایج این مسابقات در بخش حفظ قرآن کریم نیز گفت:در رشته حفظ۲۰ جزء خانم مرضیه آریامنش در گروه سنی بزرگسالان توانست مقام اول را کسب کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس با بیان اینکه سارا خالویی در رشته حفظ ۵جزء و در گروه سنی شکوفه ها توانست مقام اول را از آن خود کند تصریح کرد:در رشته حفط ۱۰ جزء و در گروه سنی بزرگسالان خانم ها معصومه باقری اول، زینب خاوری دوم و  و زهرا بخشی و نرگس صفائی مشترکا سوم شدند.

حجت الاسلام محمد الهی با اشاره به نفرات برتر در رشته مفاهیم قرآن کریم گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات در بخش برادران آقایان ابوطالب برهانی و مجید غلامی و در بخش خواهران مرضیه زمانی و فهیمه بخشی پورمی باشند که توانستند به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =