هزینه ۱۲۰ میلیون ریالی اوقاف طبس در دهه اول محرم در سوگواره بصیرت عاشورایی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از هزینه ۱۲۰ میلیون ریالی اوقاف طبس در دهه اول محرم در سوگواره بصیرت عاشورایی خبر داد.

طبس نیوز:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از هزینه ۱۲۰ میلیون ریالی اوقاف طبس در دهه اول محرم در سوگواره بصیرت عاشورایی خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی،حجت الاسلام محمد الهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس با بیان اینکه سوگواره بصیرت عاشورایی در ۱۲ بقعه متبرکه و مساجد شهرستان  برگزار شد افزود: در مجموع ۴۰جلسه در بقاع متبرکه و ۵۰ جلسه در مساجد و تکایای این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این ویژه برنامه ها ۴۵ هزار نفر حضور داشتند اظهار کرد: در این ویژه برنامه ها ۵مبلغ بومی و ۷روحانی مستقر در بقعه حضور داشتند اظهار کرد:در ۴بقعه متبرکه نیز سلسله مباحث نمایشگاهی و نمایشگاه فرهنگی برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس با اشاره به اینکه در دهه اول محرم از ۲ هیأت مذهبی از محل نیات واقفین به ارزش ۳۰ میلیون ریال  حمایت به  عمل آمد ابراز کرد:همچنین در دهه اول محرم از محل اجرای نیات واقفین ۳ هزار نفر به مبلغ ۲۰ میلیون ریال اطعام شدند.

حجت الاسلام الهی با بیان اینکه از محل فرهنگی بقاع در این مدت ۲۰میلیون ریال هزینه شد اذعان کرد: کل هزینه های دهه اول از محل اجرای نیات واقفین نیز ۵۰ میلیون ریال می باشد.

وی با اشاره به اینکه تغییر سبک زندگی بر اساس آموزه‌های اسلام و ساختن ارزش‌ها می‌تواند یک زندگی اسلامی را برای فرد مسلمان بنیان کند یادآور شد:اگر سبک زندگی به مسلخ نرود، عقیده‌ها درست شود، لباس پوشیدن، فیلم‌های غربی، سبک کوچه و خیابان و بازار غربی وارد زندگی ما نشود، می‌توانیم اسلامی زندگی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یک =