۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طبس اختصاص یافته است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: از ابتدای الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی تاکنون که حدود هشت ماه می‌گذرد، در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه‌های مختلف به این شهرستان اختصاص یافته است.

طبس نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: از ابتدای الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی تاکنون که حدود هشت ماه می‌گذرد، در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه‌های مختلف به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،احمد طالبیان مقدم در سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه  طبس، با ارائه گزارشی از اقدامات دولت طی سال جاری در شهرستان طبس  اظهار کرد: از ابتدای الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی تاکنون که حدود هشت ماه می‌گذرد، در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه‌های مختلف به این شهرستان اختصاص یافته است

وی توزیع ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بین دستگاه‌های اجرایی، توزیع ۶۰ میلیارد ریال برای طرح‌های گردشگری و کشاورزی، اختصاص ۶۰ میلیارد ریال به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی، و اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بانک صادرات به صنعت‌گران و تولیدکنندگان رااز جمله این اعتبارات برشمرد وگفت : بخشی از آن پرداخت شده و بقیه در حال جذب است.

وی گفت: علاوه بر این تاکنون با هزینه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، کار علمک‌گذاری گاز ۹۵ درصد واحدهای مسکونی شهر طبس انجام شده است.

طالبیان مقدم بیان کرد :براساس روال موجود پیش‌بینی می‌شود که تا ابتدای دی امسال تمامی مردم شهر طبس از نعمت گاز برخوردار شوند که در ادامه کار گازرسانی به سایر بخش‌ها و روستاهای شهرستان طبس نیز دنبال خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس همچنین از آغاز عملیات نقشه‌برداری و بازگشایی راه طبس – بشرویه از مسیر خداآفرید خبر داد و گفت: برای آغاز این پروژه مبلغ ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت راه و شهرسازی و همچنین مبلغ ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرمانداری شهرستان‌های طبس و بشرویه اختصاص یافته است.

وی درباره کارخانه فولاد آلیاژی طبس نیز اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزارتن فولاد در سال برای ۴۰۰ نفر به‌ طور مستقیم شغل ایجاد کرده و در مجموع یک هزار میلیارد ریال هزینه در برخواهد داشت که هم‌ اکنون زمین مربوطه در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =