انفجار بیروت با هدف ایجاد اختلاف بین ایران و لبنان انجام شد

امام جمعه طبس با بیان اینکه انفجار مقابل ساختمان سفارت ایران در بیروت با هدف ایجاد اختلاف بین ایران و لبنان انجام شده است، گفت: به‌طور قطع انجام این اقدامات تروریستی هیچ اختلافی را بین ایران و لبنان ایجاد نمی‌کند.

طبس نیوز:امام جمعه طبس با بیان اینکه انفجار مقابل ساختمان سفارت ایران در بیروت با هدف ایجاد اختلاف بین ایران و لبنان انجام شده است، گفت: به‌طور قطع انجام این اقدامات تروریستی هیچ اختلافی را بین ایران و لبنان ایجاد نمی‌کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به انفجار اخیر مقابل ساختمان سفارت ایران در بیروت، اظهار داشت: این انفجار به دست گروه‌های تکفیری به‌عنوان عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی و با هدف ایجاد اختلاف بین ایران و گروه‌های مقاومت در لبنان و درپی شکست‌های متعدد آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه، انجام شده است.

وی تصریح کرد: به‌طور قطع انجام این اقدامات تروریستی به‌وسیله گروه‌های تکفیری، آمریکا و رژیم صهیونیستی، هیچ اختلاف و مشکلی را بین ایران و لبنان ایجاد نمی‌کند و نتیجه مثبتی برای دشمنان نخواهد داشت.

خطیب جمعه طبس شهادت جمعی از مردم از جمله رایزن فرهنگی ایران در لبنان و همسر یکی از دیپلمات‌های ایرانی دراثر انفجار اخیر مقابل سفارت ایران در بیروت، به خانواده‌ها و بازماندگان شهدا تبریک و تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز با ذکر مصادیق متعدد بیان فرمودند، در کارنامه آمریکا چیزی جز جنایت و خیانت وجود ندارد که ایران نیز به‌عنوان یکی از کشورهایی است که همواره در معرض بیشترین توطئه‌های آمریکا قرار داشته است و مردم ما نیز هیچ‌گاه جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه طبس افزود: شرکت ایران در مذاکرات گروه ۱+۵ نیز تنها با هدف اثبات منطقی بودن مواضع ایران و بی‌منطق بودن آمریکا و برخی کشورهای دیگر است و به‌طور قطع تیم مذاکره‌کننده ایرانی نیز در جریان مذاکرات از حقوق و منافع کشورمان کوتاه نخواهند آمد.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول ۳۴ سال عمر انقلاب اسلامی همواره در مقابل تهدیدها و فشارهای دشمنان ایستادگی کرده‌اند و اکنون نیز در مقابل تحریم‌های اقتصادی ایستاده‌اند و به‌طور قطع با مدیریت صحیح و استفاده از امکانات داخلی می‌توانیم کشور را به نحو مطلوب اداره کنیم.

مهاجریان مقدم همچنین ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به برخی از خدمات بسیج اشاره کرد و یادآور شد: بسیج و بسیجیان از ابتدای انقلاب اسلامی از جمله در دوران دفاع مقدس و همچنین در سازندگی کشور، منشأ خدمات بسیار مهم و تأثیرگذاری بوده‌اند و امروز نیز در تمامی صحنه‌های لازم از جمله در موضوع‌های فرهنگی، اعتقادی و عمرانی حضور فعال و مؤثر دارند.

نماز جمعه این هفته طبس به‌مناسبت هفته بسیج با حضور گسترده و منسجم بسیجیان این شهرستان برگزار شد؛ همچنین در محل مسجد جامع طبس توسط بسیج جامعه پزشکی، فشار و قند خون نمازگزاران متقاضی اندازه‌گیری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =