شهردار طبس: ارائه خدمات عمومی؛ نیازمند تعامل مردم است

“علی اشرفیان” گفت: با راه اندازی سیستم جامع شهرسازی، نوسازی و درآمد در شهرداری طبس، از تاریخ ۲۸/۸/۹۲ قبوض عوارض نوسازی املاک همچون قبوض آب، برق و … توزیع گردید و این روند ادامه دارد.

طبس نیوز: “علی اشرفیان” گفت: با راه اندازی سیستم جامع شهرسازی، نوسازی و درآمد در شهرداری طبس، از تاریخ ۲۸/۸/۹۲ قبوض عوارض نوسازی املاک همچون قبوض آب، برق و … توزیع گردید و این روند ادامه دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس،شهردار طبس افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی و مردمی نقش بسیار حائز اهمیتی بر توسعه پایدار شهری و تحقق برنامه‌های کلان مدیریت شهری را بر عهده دارد و اداره شهر به گونه‌ای که شایسته طبس گلشن باشد، علاوه بر بینش مدیریتی، به منابع درآمد مکفی و پایدار نیاز دارد. عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند به عنوان درآمدهای پایدار شهرداری محسوب می‌گردند.

مهندس اشرفیان تاکید کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی شهری برای رسیدن به چشم‌انداز توسعه و تحقق اهداف آن، مستلزم وجود منابع پایدار درآمد و بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند می‌باشد، لذا و در این راستا پس از راه اندازی سیستم جامع شهرسازی و بهره مندی از اتوماسیون اداری با چشم انداز شهرداری الکترونیک در اولین مرحله قبوض عوارض نوسازی و عمران شهری که مبلغ مأخوذه آن در ایجاد و اصلاح و توسعه خیابان ها و پُل ها و فضاهای سبز و پارکینگ ها و تأمین سایر تأسیسات موردنیاز عمومی و نوسازی محلات صرف و استفاده خواهد شد، از تاریخ ۲۸/۸/۹۲ در حال توزیع است.

مسئول درآمد و نوسازی شهرداری طبس نیز گفت: مؤدیانی که ظرف مهلت مقرر نسبت به پرداخت عوارض مزبور که به تجویز قانون با کسر ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی صادر گردیده، اقدام نمایند از امتیاز مزبور بهره مند خواهند شد.

“علیرضا ذوالفقاری”تصریح کرد: امید است که با شناخت منابع درآمد شهرداری، سهم و میزان اثرگذاری منابع پایدار شهرداری بر توسعه شهری به لحاظ عمرانی و اجتماعی مطمح نظر شهروندان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =