شهردار طبس: طرح های عمرانی اولویت بندی می شود

صبح امروز “علی اشرفیان” از برخی طرح های عمرانی در حال اجرا بازدید کرد و بر تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید نمود.

طبس نیوز: صبح امروز “علی اشرفیان” از برخی طرح های عمرانی در حال اجرا بازدید کرد و بر تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید نمود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس،

شهردار طبس در این بازدید که “علیرضا عیدالرحیمی”  رییس شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت با ارائه طرح های جدید خواستار اولویت بندی پروژه های نیمه تمام در راستای برنامه ریزی  ادامه کار شد.

مهندس اشرفیان از پارکینگ های کوچه زرگر، جنب مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) و پشت بانک صادرت و بولوار های آیت الله واعظ طبسی، گلستان و شهید عباسپور بازدید کرد و بر بهینه سازی این مکان ها جهت رفاه حال شهروندان طبسی تاکید کرد.

“محمدرضا مریدا” مسئول واحد عمران شهرداری طبس در بازدید از خیابان شهید منتظری، میدان امام خمینی(ره)، میدان آیت الله واعظ طبسی، میدان نیایش، میدان پیامبر اعظم(ص)، تقاطع بسیج در خصوص طرح های پیشنهادی به شهردار طبس توضیحاتی ارائه داد.

پارک خندق نیز یکی دیگر از اهداف مورد بازدید امروز شهردار طبس بود و “محمود عصاری” کارشناس طرح های عمرانی شهرداری در خصوص برخی مشکلات اتمام پروژه توضیح داد که در همین راستا مهندس اشرفیان خواستار هم اندیشی و وحدت همه واحدهای مرتبط شهرداری طبس جهت تسریع در عملیات اجرایی بزرگترین پارک شهر شد.

تعریض خیابان شهید محمد منتظری، آماده سازی پارکینگ های جنب میدان مرکزی، اصلاح پیاده روها با مشارکت مردم، اصلاح هندسی تقاطع بسیج (دشتغران)، بهسازی، طراحی، و اجرای عملیات عمرانی میدان امام خمینی(ره) از موارد مورد تاکید شهردار طبس در این بازدید بود.

گفتنی است در این حرکت میدانی، شهردار طبس با شهروندان نیز به گفتگو پرداخت و برخی پیشنهادات آنها را شنید و از همشهریان طبسی خواست ارتباط خود را با شهرداری به عنوان یک نهاد عام المنفعه بیشتر کنند و کمکی به خادمانشان در این سازمان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =