نمایشگاه عکس عاشورایی در کتابخانه ارشاد طبس برگزار شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس گفت: نمایشگاه عکس عاشورایی در محل کتابخانه عمومی ارشاد طبس برگزار شد.

طبس نیوز:رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس گفت: نمایشگاه عکس عاشورایی در محل کتابخانه عمومی ارشاد طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،مرتضی محمدی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: همزمان با ایام ماه محرم نمایشگاه عکس عاشورایی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی طبس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل کتابخانه عمومی ارشاد برگزار شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه که با ارائه بیش از ۵۰ عکس برگزیده از عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شده برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس از اجرایی شدن هفت برنامه طی هفته کتاب در کتابخانه امیر کبیر شهر عشق آباد این شهرستان خبر داد.

محمدی‌مقدم افزود: به مناسبت هفته کتاب امسال برنامه‌های با محتوا و متعددی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طبس تدوین و اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های هفته کتاب شهرستان طبس به منظور ترویج فرهنگ ارزشمند کتاب و کتابخوانی پیش‌بینی و اجرا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس، بازدید مدارس بخش عشق‌آباد از کتابخانه امیر کبیر، همکاری خواهران بسیجی در نصب بارکد کتاب‌های این کتابخانه و برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده هفته کتاب این کتابخانه دانست.

محمدی‌مقدم ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه معلمان در کتابخانه، برگزاری کلاس قصه‌گویی برای کودکان مهدهای کودک و عضویت نیم بها در هفته کتاب از دیگر برنامه‌های اجرا شده کتابخانه امیر کبیر بخش عشق‌آباد شهرستان طبس در هفته کتاب به شمار می‌رود.

وی ابراز داشت: همچنین همزمان با ایام هفته کتاب و کتابخوانی کار نقاشی و رنگ‌آمیزی بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان طبس به اتمام رسید.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس متذکر شد: این کار که توسط کتابدار کتابخانه عمومی شهدای گمنام این شهرستان انجام شده است.

محمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: بخش کودک کتابخانه‌های عمومی ارشاد و شهدای گمنام طبس، امام خامنه‌ای دیهوک، امیر کبیر عشق‌آباد، شهدای نخلستان کریت و ابن سینای دشتغران با رنگ‌آمیزی رنگ‌های شاد و کشیدن نقاشی‌های کودکانه جذاب و آموزشی زیباسازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 18 =