افتخارآفرینان کنکور در طبس تجلیل شدند

افتخارآفرینان کنکور در طبس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان طبس، همایش تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری سال ۱۳۹۰ با عنوان «جوان امروز، امید فردا، یادمان شهدای عرصه علم و فناوری» صبح امروز در محل تالار همایش‌های امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش طبس ضمن تبریک به افتخارآفرینان عرصه‌های مختلف علمی در این شهرستان، یاد و خاطره شهدای هسته‌ای از جمله شهید احمدی روشن را گرامی داشت.

غلامحسین طاهری بیان کرد: همایش تجلیل از ممتازان کنکور سراسری در طبس به پاس افتخارآفرینی جوانان طبسی در کنکور سراسری و به منظور ارج نهادن به تلاش‌های این عزیزان، همچنین در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای دانش‌آموزان سال آخر مقطع متوسطه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم رضوی و عضو هیئت علمی این دانشگاه نیز طی سخنانی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری را بر اساس مصلحت، حکمت و شرایط جامعه دانست.

حجت‌الاسلام روشن‌ضمیر اظهار داشت: جهاد اقتصادی به اتمام نرسیده و نامگذاری امسال نیز در ادامه نامگذاری سال گذشته و در راستای تکامل آن است.

سخنرانی عباس ذوالفقاری مدیرعامل مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) طبس و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) کاشمر، چوبداری دانشجوی دکترای شیمی و بدرام دانشجوی دکترای مکانیک، همچنین اهدای لوح سپاس و هدایایی به ۴۲ نفر از ممتازان کنکور سراسری سال ۱۳۹۰ و رشته‌های فنی که حائز رتبه‌های یک، دو و سه رقمی شده بودند از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

همایش تجلیل از ممتازان کنکور سراسری سال ۱۳۹۰ در طبس از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس و با همکاری مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) طبس و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) کاشمر برگزار شد.

در این همایش امام جمعه و فرماندار طبس، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان، اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس، مدیران مدارس مقطع متوسطه و جمعی از دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی و دانشجویان طبس نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =