بانک شهر در طبس تأسیس می‌شود

بانک شهر در طبس تأسیس می‌شود

سید علی‌محمد کلانتری که به منظور شرکت در نشست اعضای جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ناحیه مستقل طبس (شامل شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان) به این شهرستان سفر کرده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: بانک شهر، بانک شهرداری‌هاست و جزو مراکزی است که می‌تواند در توسعه پایدار شهری تأثیر عمده‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: بانک شهر مانند سایر بانک‌ها خدمات بانکی را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهد و مزیت این بانک در مقایسه با بانک‌های دیگر این است که بانک شهر با جمع‌آوری سرمایه شهروندان، منابع مالی را در راستای اجرای پروژه‌های شهری و رفاه حال شهروندان به‌ کار می‌گیرد.

مشاور بانک شهر عنوان کرد: شهرداری طبس از حدود یک سال گذشته درخواست تأسیس بانک شهر در طبس را ارائه کرده که پس از بررسی‌های لازم، راه‌اندازی این بانک در طبس در دستور کار قرار گرفت و در اولین زمان ممکن که موافقت بانک مرکزی صادر و گسترش بانک شهر آغاز شد، شعبه‌ای از این بانک در طبس تأسیس خواهد شد.

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود درباره جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی نیز یادآور شد: جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی برخواسته از اردوگاه اصولگرایان و در واقع جزئی از اردوگاه اصولگرایان است.

وی اضافه کرد: یکی از اضلاع پای کار و جدی جبهه متحد اصول‌گرایان که در رأس آن آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی قرار دارند، جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی است که هدف از راه‌اندازی این جبهه حفظ بهتر انسجام اصول‌گرایان در همه زمینه‌هاست.

عضو ارشد جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی به صورت رسمی به ثبت رسیده که در موقعیت‌های مختلف و با رعایت کامل مسائل ارزشی، قانونی و مصالح نظام فعالیت می‌کند و اسلام، ولایت و نظام به عنوان خط قرمزهای این جبهه هستند.

در این نشست صمیمی اعضای جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ناحیه مستقل طبس، گزارشی از اقدامات این جبهه در منطقه و تبیین برنامه‌های آتی ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفت =