دو طبسی در بین نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی

نفرات بر‌تر سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های ˈحفظ، ترتیل، قرائتˈ در خراسان جنوبی معرفی و طی مراسمی تقدیر شدند که در بین منتخبین دو طبسی نیز وجود دارند.

طبس نیوز: نفرات بر‌تر سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های ˈحفظ، ترتیل، قرائتˈ در خراسان جنوبی معرفی و طی مراسمی تقدیر شدند که در بین منتخبین دو طبسی نیز وجود دارند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در این باره گفت: در رشته حفظ کل بزرگسالان برادران، ابوالقاسم باقری و محمد طاهری از بیرجند به ترتیب اول و دوم شدند و محمد دلیری دوم از بشرویه حائز رتبه سوم در این رشته شد.

حجت الاسلام ˈمحمد طاهر گرایلیˈ در خصوص نفرات بر‌تر رشته حفظ ۲۰ جزء بزرگسالان نیز افزود: در این رشته محمد احمدی درمیان از بیرجند، هادی خسروی از بیرجند و علی جمعه قربانی از قائن به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در حفظ ۲۰ جزء شکوفه‌ها نیز مجید شاهزی از سربیشه بر‌تر شناخته شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه حفظ ۱۰ جزء بزرگسالان نیز سه نفر بر‌تر شدند، افزود: این افراد به ترتیب سید علی سیادت و جعفر بازی از بیرجند و سید جواد نقوی مقدم از فردوس هستند.

وی اظهار داشت: در گروه حفظ ۱۰ جزء شکوفه‌ها نیز محمدرضا شاهزی و امیر حسین خدابخش نیز از سربیشه اول و دوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: حفظ پنج جزء شکوفه‌ها نیز سه نفر بر‌تر داشت که به ترتیب علی قاسم نیا از طبس، سجاد جعفری و داود اکبر آبادی از بیرجند اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام گرایلی در ادامه به اعلام نتایج مسابقات حفظ خواهران اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز نسرین قاسمی از قائن اول، طیبه حسینی از سربیشه دوم و مرضیه اشرفی از بیرجند سوم شدند.

وی افزود: زهرا عبد اللهی از بیرجند و زهرا اسماعیل‌پور مقدم از قاین جزو نفرات برگزیده حفظ ۲۰ جزء در رده سنی بزرگسالان معرفی شدند.

وی گفت: در گروه حفظ ۱۰ جزء بزرگسالان نیز سمیه حسینی، سعیده شریفی‌پور و زهرا محمدی از سربیشه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی افزود: در گروه حفظ ۱۰ جزء شکوفه‌ها نیز نرگس قربان‌زاده از سرایان به عنوان بر‌تر شناخته شد.

گرایلی همچنین اسامی نفرات اول تا سوم حفظ پنج جزء در گروه سنی شکوفه را فاطمه چوپانی از خضری، فاطمه یعقوب‌زاده از قاین و سارا خالدی از طبس معرفی کرد.

حجت الاسلام گرایلی خاطرنشان کرد: در بخش قرائت بزرگسالان، علیرضا محمدنژاد، وحید براتی و جواد سبزبان از شهرستان بیرجند به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اسامی نفرات اول تا سوم قرائت شکوفه‌ها را نیز به ترتیب ایمان نیک شعار، وحید سازنده و محمدرضا غلامی اعلام کرد و افزود: این برگزیدگان از شهرستان بیرجند در مرحله استانی مسابقات حضور یافته بودند.

حجت الاسلام گرایلی در ادامه به اعلام نفرات بر‌تر قرائت خواهران پرداخت و گفت: در بخش قرائت بزرگسالان زهرا قاسمی، راضیه سیروسی از قاین و زهرا دادی القار از بیرجند به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش قرائت شکوفه‌ها از گروه خواهران نیز فائزه سبزبان از بیرجند، فاطمه فتحعلی‌زاده از فردوس و اسماء یزدان پناه از بشرویه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اعلام نتایج مسابقات قرآن کریم اسامی رشته نفرات بر‌تر رشته ترتیل را در گروه برادران و خواهران اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی گفت: در بخش ترتیل بزرگسالان نیز هاشم جم از فردوس، حمید قلی‌نژاد و مرتضی مرادی از قاین به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: احمد بذرافشان از بیرجند، محمد مهدی زهرایی از سرایان و محمد جواد رحمان‌زاده از بیرجند نیز در بخش ترتیل شکوفه‌ها حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی در خصوص برترین‌های ترتیل در گروه خواهران نیز گفت: در بخش ترتیل بزرگسالان فاطمه کارکن، فرزانه شکریان، فاطمه شریفی‌پور از بیرجند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی در بخش ترتیل شکوفه‌ها نیز مرضیه تقی‌زاده از بشرویه، زینب صالحی مقدم و مهدیه یگانه از سرایان را بر‌تر معرفی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =