پیام تسلیت فرماندار شهرستان طبس در پی درگذشت دو تن از کارکنان پلیس راه

طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس با صدور پیامی درگذشت دو تن از کارکنان پلیس راه دیهوک را به فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راه دیهوک، خانواده‌های داغدار و هموطنان گرامی تسلیت گفت.

طبس نیوز:  طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس با صدور پیامی  درگذشت دو تن از کارکنان  پلیس راه دیهوک را به فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راه دیهوک، خانواده‌های داغدار و هموطنان گرامی تسلیت گفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ متن پیام احمد طالبیان مقدم به شرح زیر است:

خبر درگذشت دو تن از ماموران خدوم پلیس راه دیهوک که در راستای انجام خدمت و در حین ماموریت به وقوع پیوست، سبب تالم و تاثر اینجانب گردید.

بی‌شک این عزیزان سرافراز که به منظور تامین امنیت و آسایش مسافران و هموطنان ارجمند در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی، مشقات کار را به جان خریده و با مسئولیت پذیری گام در مسیر پر افتخار خدمت نهاده و جان خویش را در این طریق به جان آفرین تسلیم نمودند، ماجور درگاه الهی و مورد تکریم همگان خواهند بود.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به مجموعه خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی و پلیس راه و هموطنان شریف و بویژه خانواده‌های معزز داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آنان رحمت واسعه و مغفرت خواستارم.

احمد طالبیان مقدم

معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =