زنگ وقف در طبس نواخته می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از نواخته شدن زنگ وقف همزمان با نخستین روز از هفته وقف در شهرستان طبس خبر داد و گفت: زنگ وقف با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس شهرستان روز ۹ دی‌ماه جاری نواخته می‌شود.

طبس نیوز:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از نواخته شدن زنگ وقف همزمان با نخستین روز از هفته وقف در شهرستان طبس خبر داد و گفت: زنگ وقف با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس شهرستان روز ۹ دی‌ماه جاری نواخته می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،

حجت‌الاسلام محمد الهی در تشریح برنامه هفته وقف در شهرستان طبس، اظهار داشت: امسال برای شهرستان طبس برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت هفته وقف پیش‌بینی شده است.

وی دیدار با ائمه جمعه شهرستان و بخش‌های دیهوک و عشق‌آباد را از برنامه‌های آغازین هفته وقف در این شهرستان ذکر کرد و افزود: این دیدار با حضور کارکنان و هیئت امناء امامزادگان در دفتر امام جمعه و دفتر فرماندار انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از راه‌اندازی ایستگاه‌های همه واقف باشیم خبر داد و ادامه داد: این ایستگاه‌ها در بقعه متبرکه امامزاده علی(ع)، شیخ احمدبن اسحق و سطح شهرستان بر پا می‌شود.

الهی اذعان داشت: غبارروبی بقاع متبرکه امامزاده علی(ع) و شیخ احمدبن اسحق متناسب با فضای ماه ربیع‌الاول از دیگر برنامه‌های هفته وقف است که برگزار می‌شود.

وی، معرفی موقوفات مرتبط با قرآن درسطح شهرستان، برگزاری مراسم ویژه شب رحلت حضرت رسول(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، هماهنگی با آموزش و پرورش برای زنگ وقف و کلاس انشاء با موضوع وقف، برگزاری مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه، برپایی نمایشگاه عملکرد اوقاف و مسابقه پیامکی وقف را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در شهرستان طبس نام برد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس اذعان داشت: طبق پیش‌بینی انجام شده نشست‌های صنفی با بانوان فعال در عرصه‌های مختلف انجام گیرد و همایش یاوران وقف و تجلیل از متولیان و واقفان و خادمان و هیئت امناء نمونه نیز در دستور کار قرار دارد.

الهی یادآور شد: مراسم دعای ندبه و سخنرانی با موضوع وقف و سخنرانی پیرامون ترویج فرهنگ وقف در خطبه قبل از نماز نیز از دیگر برنامه‌های هفته وقف در شهرستان طبس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =