حضور روحانیون برای پاسخگویی به مسائل مشرعی در ایام نوروز

حجت الاسلام لطفیان عنوان کرد: در ورودی شهرهای مسافر پذیر مانند طبس و بیرجند، برای پاسخگویی به سؤالات شرعی یک روحانی مستقر خواهد بود.

طبس نیوز:حجت الاسلام لطفیان عنوان کرد: در ورودی شهرهای مسافر پذیر مانند طبس و بیرجند، برای پاسخگویی به سؤالات شرعی یک روحانی مستقر خواهد بود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از دانا،حجت الاسلام لطفیان مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با اشاره به نزدیکی ایام فاطمیه اظهار داشت: گردهمایی هیئات مذهبی در سطح استان جهت تشریح برخی مسائل برگزار خواهد شد.

وی افزود: این گردهمایی روز پنج شنبه ۲۲ اسفند در بیرجند برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ایام نوروز اظهار داشت: در ورودی شهرهای مسافر پذیر مانند طبس و بیرجند، برای پاسخگویی به سؤالات شرعی یک روحانی مستقر خواهد بود.

حجت الاسلام لطفیان از برگزاری طرح شبکه تبلیغی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این شبکه در دوبخش خواهران و برادران فعالیت می کند که بخش برادران فقط در مناسبت ها فعال است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته یک روحانی را برای ایجاد گفتمان دینی به ۲۲ مدرسه در سطح شهرستان بیرجند اعزام کردیم که با استقبال خوب معلمان و دانش آموزان مواجه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری طرح مشاورین مذهبی مدارس استان گفت: این طرح که تقریبا منحصر به فرد است از سال ۸۸ آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح مشاور مذهبی یک روز در هفته در مدرسه حضور پیدا می کند و در خصوص مشکلات خانوادگی؛ عقاید و شیوه برخورد با والدین و رابط دختر و پسر ؛ ماهواره و اینترنت برای دانش آموزان فعالیت می کنند.

وی همچنین با بیان به اینکه در بخش شبکه برادران ۹ میلیون تومان برای آموزش هزینه کردیم اظهار داشت: چندی پیش دوره یک روزه ای نیز برای خواهران در طبس برگزار کردیم.

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه گسترده ترین و متنوع ترین فعالیت قرآنی در مجموعه سازمان تبلیغات است تصریح کرد: تمام توان خود را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای فعالیت های قرآنی به کار می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + بیست =