برگزاری سیزدهمین همایش منطقه‌‎ای «جوان امروز، امید فردا» با حضور نخبگان استانی در طبس

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم سیزدهمین همایش منطقه‌ای «جوان امروز، امید فردا» گفت: جوانان باید افرادی همچون شهید احمدی روشن را الگوی زندگی خود قرار دهند و باید حرکت فرهنگی بر اساس حرکت جهادی و همراه با ایمان باشد.

طبس نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم سیزدهمین همایش منطقه‌ای «جوان امروز، امید فردا» گفت: جوانان باید افرادی همچون شهید احمدی روشن را الگوی زندگی خود قرار دهند و باید حرکت فرهنگی بر اساس حرکت جهادی و همراه با ایمان باشد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، سیزدهمین همایش منطقه‌ای «جوان امروز، امید فردا» با حضور نخبگان و اعضاء محترم کتابخانه های حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) طبس و حضرت امام رضا(ع) روستای محمدآباد که در سال ۱۳۹۲ به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی راه یافته‌اند در تالار همایش‌های میقات‌الرضا برگزار گردید.

در این مراسم معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به ایراد بیاناتی در خصوص اهمیت اسلام که مانع حکومت کشورهای استعمارگر بر جهان شده و علیرغم تلاش آنان با ابزارهای مختلف جهت تحقیر دین، با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی جهان اسلام به عنوان یک قدرت در نظام جهانی مطرح شده است پرداخت و از حضور مردم، عقیده اسلامی و رهبری ولایت فقیه به عنوان عناصر تداوم انقلاب یاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی افزود: اسلام‌ستیزی با برنامه‌ریزی ۷۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان بصورت شبانه روز، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در ایران شروع شده که باید با دو سلاح ایمان و علم در مقابل جنگ نرم ایستادگی کنیم و افرادی را همانند شهید احمدی روشن الگو قرار داده و نگاهمان باید جهادی و حرکت فرهنگی ما بر اساس حرکت جهادی و همراه با نگاه با ایمان باشد.

وی خاطر نشان کرد: سعی گردد با همکاری این موسسه و تمهیداتی که فراهم خواهد شد همه با هم بتوانیم در دهه کرامت سال جاری با برگزاری کنگره امامزادگان در جوار حرم مطهر حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) طبس در جهت معرفی این آستان مبارک گام‌های موثری برداریم.

در ادامه از ۲۳ نفر اعضای کتابخانه‌ها که حائز رتبه زیر ۱۰۰۰ منطقه در کنکور سراسری سال ۱۳۹۲ شده بودند همراه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =