برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم‌(ع)

معاونت فرهنگی آستان حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم‌ (ع) طبس گفت: مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام فاتحی از اساتید حوزه علمیه اصفهان و مدیحه‌سرایی امیر نعیمی از تهران برگزار می‌شود.

طبس نیوز: معاونت فرهنگی آستان حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) طبس گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام فاتحی از اساتید حوزه علمیه اصفهان و مدیحه‌سرایی امیر نعیمی از تهران برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی آستان حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار طبس نیوز، گفت: مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همه ساله با مراسم سینه زنی و زنجیر زنی عزاداران هیات مذهبی در صحن و سرای این آستانه برگزار می‌گردد.

حسن فروزان گفت: این مراسم ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام فاتحی از اساتید حوزه علمیه اصفهان و مدیحه سرایی مداح کشوری حاج امیر نعیمی از تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مراسم شب شهادت حضرت در سال گذشته پنج هزار نفر شرکت کردند و امسال با تقارن ایام نوروز و حضور مسافرین نوروزی در شهرستان پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار نفر شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =