فیلم «چ» در طبس اکران می‌شود

فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که به مقطعی از زندگی شهید چمران می‌پردازد، همزمان در دو سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعیت هلال احمر طبس به نمایش گذاشته خواهد شد.

طبس نیوز: فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که به مقطعی از زندگی شهید چمران می پردازد، همزمان در دو سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وجمعیت هلال احمر طبس به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، محمدرضا جعفری ،مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی با اعلام این خبر افزود: فیلم چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ،برگزیده جشنواره فیلم فجر ۹۲،برای نخستین بار در شهرستان طبس اکران می شود.

وی افزود: فیلم چ که به مقطعی از زندگی شهید چمران می پردازد،همزمان در دو سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وجمعیت هلال احمر طبس به نمایش گذاشته خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد:فیلم چ روزهای چهارشنبه،پنج شنبه ،جمعه مورخ دهم ،یازدهم ودوازدهم اردیبهشت ماه اکران خواهد شد.

مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی در پایان گفت:فیلم چ در ساعات ۱۷ الی ۱۹/۳۰ و  ۲۰ الی ۲۲/۳۰ در روزهای ذکر شده به روی پرده خواهد رفت وبلیط فروشی نیز یک ساعت قبل از نمایش فیلم در محل سالن جمعیت هلال احمر انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =