آغاز به کار ستاد برگزاری اولین همایش پژوهشی حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و کنگره بین المللی امامزادگان

با حضور معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی ستاد برگزاری اولین همایش پژوهشی حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) و کنگره بین المللی امامزادگان آغاز به کار نمود.

طبس نیوز: با حضور معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی ستاد برگزاری اولین همایش پژوهشی حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) و کنگره بین المللی امامزادگان آغاز به کار نمود.

به گزارش طبس نیوز ، حسینی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی با اظهار خرسندی از برگزاری کنگره بین المللی امام‌زادگان و اولین همایش پژوهشی بزرگداشت حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) به میزبانی شهرستان طبس افزود: الحمدالله شهرستان طبس به یمن وجود با برکت امام‌زاده حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و این حرکت بزرگ فرهنگی می‌تواند به توسعه و رشد گردشگری دینی و سیاحتی شهرستان کمک کند.

وی به اعضاء ستاد برگزاری مراسم توصیه نمود با همدلی و بررسی همه جوانب سعی شود همه موضوعات را با جدیت رصد نموده تا برنامه‌ها با کیفیت بسیار بالایی اجراء گردد.

شایان ذکر است قبل از دیدار با آقای حسینی، ابتدا نشستی با حضور مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و مدیران کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل، مدیریت و معاونت فرهنگی موسسه حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) و زیارتگاه آیت الله مدرس (ره) برگزار گردید.

در این جلسه، حمزه سپهریان مدیرعامل موسسه در خصوص اهداف، برنامه‌ها و اقداماتی که تاکنون صورت گرفته به تفصیل صحبت و سپس هر یک از مدیران کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه و مقرر شد ستادی با نظارت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری متشکل از مدیران کل اوقاف، ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، صدا و سیما و نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه‌ها، امام جمعه شهرستان بیرجند، آستان مبارک حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) و معاونت استاندار و فرماندار ویژه طبس تشکیل و راهکارهای اجرائی هر چه با شکوه‌تر مراسم را بررسی و تصمیم اتخاذ نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 10 =